Hallo allemaal,
Gisteren hoorde ik een piepend geluid die uit de motor kwam. Auto stond gewoon uit. Vervolgens wou ik hem opstarten maar dat ging niet, verder gaaf die nog paar seconden een fout van de airbag en service aan. Ik heb een stekker die naast de luchtfilter is ff losgemaakt en weer erin gezet toen startte de auto wel. Na een tijdje rijden was het rare geluid niet meer. Vandaag ging ik kijken en ik hoorde weer dat er iets piept.
Iemand een idee wat kan het zijn?
Auto is een Clio 3 1.6 16v 82kw
Je kan alles op de filmpje horen,
Groetjes,
Kamil
Piepend geluid
Re: Piepend geluid
Dat geluid heb ik ook dat komt uit de electrische gasklephuis, als je bijvoorbeeld gaspedaal beweegt
hoor je het ook bewegen. Maar ik denk normaal geluid is, maar verdere problemen over
de airbag etc zou ik niet weten. Beste is uitlezen evt resetten
hoor je het ook bewegen. Maar ik denk normaal geluid is, maar verdere problemen over
de airbag etc zou ik niet weten. Beste is uitlezen evt resetten
Clio III 1.4-16V Dynamic Luxe (2015 - heden)
Clio I phase 3 1.4 MEXX 5D (2013 - 2015)
Algerino maar hoor je het ook als je auto gewoon op slot staat?
Nee, alleen wanneer je contact maakt zegmaar sleutel 2 standen draait
Clio III 1.4-16V Dynamic Luxe (2015 - heden)
Dat geluid is normaal. Dat heeft ieder elektronisch gasklep van renault. Je Airbag systeem reageert als eerst op fouten in de auto. Dus zoals je beschrijft dat de auto niet meer start, kan komen door de accu spanning. Maar laat dat voor de veiligheid even controleren! Als een airbag lampje brandt schakelt deze het complete systeem uit ter beveiliging..
CLIO III RS LUXE