Welke nieuwe versie Live services

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
XNL073
beginner
Contacteer:

Welke nieuwe versie Live services

Bericht door XNL073 »

Beste Leden,

Ik heb mijn Clio 4 nu bijna een jaar en mijn abonnementen beginnen de verlopen over een aantal dagen.
Ik begreep dat de abonnementen zijn veranderd waardoor er minder pakketten overblijven. Maar welk pakket doet nu hetzelfde als dat ik al heb.
Coyote services zijn al sinds 13-05-2015 verlopen en deze mis ik niet aangezien Tom Tom Live hetzelfde zou moeten doen.

Dit zijn mijn huidige pakketten:
- Digital Services
- Discovery Services
- Live Services

Dit zijn de pakketten die ik via de Renault store kan afsluiten:
- TomTom LIVE and Connectivity
- TomTom LIVE and Coyote Series and Connectivity

Ik neem aan dat TomTom LIVE and Connectivity hetzelfde is als de 3 losse pakketten die ik nu heb? En dat de versie met Coyote nog extra het Coyote gedeelte erbij heeft wat ik toch al een half jaar niet gebruikt heb?
Giosan
forum starter
Contacteer:

Re: Welke nieuwe versie Live services

Bericht door Giosan »

Yep, klopt. Dat Coyote is voor de flitspalen oid (aparte app, TomTom heeft al iets soortgelijks) maar dat is echt veel geld en m.i. niet nodig.
Renault Clio TCe 120 EDC Intens - Phase 2
Estate - Blanc Glacier
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Lumiere
Pack Siege
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Coyote is vooral voor Frankrijk bedoeld, flitspaal melding is daar verboden en Coyote geeft geen daar een 'gevaren zone' aan. En is dus wel legaal.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
XNL073
beginner
Contacteer:

Bericht door XNL073 »

Is het alleen maar mogelijk om met Creditcard te betalen in de R-Link Store?
Ik heb namelijk geen creditcard en ken ook niet direct in mijn omgeving iemand die er een heeft.

En nog over mijn oude vraag. Is een abonnement op TomTom LIVE and Connectivity echt nodig als ik misschien 5x per jaar de navigatie gebruik en totaal de losse apps niet gebruik of download?
De flitspaalmelding zit dacht ik in de kaartupdates en niet zo zeer in het TomTom LIVE pakket?
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”