Hoi allemaal
Ik ben bezig met ombouw van de Clio 3 naar een rs 5 deurs
Nou zoek ik 2e handse Side skirts
Maar nou hoorde ik dat ik ook de achterbumper moet vervangen
Is dat een must
Wil wat foto's plaatsen maar weet niet hoe
Clio 3 ombouw naar RS sideskirts nog nodig
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Clio 3 ombouw naar RS sideskirts nog nodig
Hoezo zou je je achterbumper moeten vervangen? Behalve dat het er waarschijnlijk niet al te best uit ziet met alleen RS sideskirts, zie ik geen noodzaak om je achterbumper ook te vervangen. Ik ben benieuwd of het je lukt op een 5 deurs. De setjes die ik zie (complete ombouw setjes, zoals op reichhard Motorsport te koop staan) zijn allemaal voor 3 deurs auto's. Let wel dat originele bumpers van een RS nooit zullen passen, een RS is veel breder dan een gewone Clio 3.
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Clio 3 ombouw naar RS sideskirts nog nodig
Tomasvs schreef:Hoezo zou je je achterbumper moeten vervangen? Behalve dat het er waarschijnlijk niet al te best uit ziet met alleen RS sideskirts, zie ik geen noodzaak om je achterbumper ook te vervangen. Ik ben benieuwd of het je lukt op een 5 deurs. De setjes die ik zie (complete ombouw setjes, zoals op reichhard Motorsport te koop staan) zijn allemaal voor 3 deurs auto's. Let wel dat originele bumpers van een RS nooit zullen passen, een RS is veel breder dan een gewone Clio 3.
ik dacht misschien is het vanzelfsprekend omdat de skirts de zijkanten breder maakt dacht ik
ik sprak jean paul die heeft er 1 liggen nu nog de andere zoeken
hier zijn fotos van de auto