ik heb in mijn auto in de deur nog geen boxen zitten. daar wou ik 17 cm boxen inzetten. nou is mijn vraag van hoe diep die boxen maximaal kunnen zijn terwijl mijn raam nog helemaal open kan.
ik kan die platen van de deur er niet zo voorweg halen want het zit vastgekit. anders had ik de boel al wel losgehaald.
als iemand mij dat kan vertellen zou ik er heel blij mee zijn.
boxen in de deur van clio (mexx)
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: boxen in de deur van clio (mexx)
ik heb er jbl GTO507C in zitten en heb dan ong anderhalve cm over
link
link
Groeten, Vincent.
ik heb een set van helix gekocht. ik heb er een link va

ze zijn 100 watt (50 watt rms). mijn radio heeft 4 uitgangen van 50 watt dus dat komt mooi uit.
ze zouden net in de deur passen maar ik vind het te dicht bij het raam komen te zitten.
ik heb een beetje op internet zitten rondkijken en er was een forum waar iemand een ring had gemaakt op de deur waar hij de box op had geschroefd.
oftewel ik ga een stuk mdf uitzagen, die ga ik spuiten of stofferen
daar moet de box in passen en dan schroef ik hem op het paneel.
in de hoedeplank heb ik ook boxen van helix

ze zijn 100 watt (50 watt rms). mijn radio heeft 4 uitgangen van 50 watt dus dat komt mooi uit.
ze zouden net in de deur passen maar ik vind het te dicht bij het raam komen te zitten.
ik heb een beetje op internet zitten rondkijken en er was een forum waar iemand een ring had gemaakt op de deur waar hij de box op had geschroefd.
oftewel ik ga een stuk mdf uitzagen, die ga ik spuiten of stofferen
daar moet de box in passen en dan schroef ik hem op het paneel.
in de hoedeplank heb ik ook boxen van helix

- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
zolang het past sou ik niet weten waarom je een mdf ring gaat gebruiken
aan de achterkant van de boxen beweegt hij echt niet.
heb je je speakers ook beluisterd?
dat het mooi klinkt in jouw oren is belangrijker dan het merk!
aan de achterkant van de boxen beweegt hij echt niet.
heb je je speakers ook beluisterd?
dat het mooi klinkt in jouw oren is belangrijker dan het merk!
Groeten, Vincent.
ja, ik heb ze beluisterd voordat ik ze heb gekocht. ze hebben ook in mijn vorige auto gezeten.
ik maak er nog zo´n ring tussen ook mede i.v.m vocht. mijn oom houd zich veel met auto´s bezig. als je een vochtige raam naar beneden doet dan komt het eerder op de speaker ze zitten en gaat het beginnen te roesten.
ik maak er nog zo´n ring tussen ook mede i.v.m vocht. mijn oom houd zich veel met auto´s bezig. als je een vochtige raam naar beneden doet dan komt het eerder op de speaker ze zitten en gaat het beginnen te roesten.