Bluetooth R-link niet meer te vinden

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
Dennis4444
beginner
Contacteer:

Bluetooth R-link niet meer te vinden

Bericht door Dennis4444 »

Tot en met vrijdag nog probleemloos gebruik kunnen maken van de bluetooth met mijn Galaxy S4. Maandag kreeg ik geen verbinding. Veel dingen al geprobeerd, maar helaas.
Het grote probleem is nu dat mijn telefoon door een ander device wel gevonden kan worden, dus van die kant geen probleem. Maar de bluetooth van de R-link is geheel niet meer zichtbaar. Iemand dit al eerder ervaren en dus eventueel ook een oplossing?.
Il Girasoli
forum starter
Contacteer:

Re: Bluetooth R-link niet meer te vinden

Bericht door Il Girasoli »

Bluetoothverbinding ben ik niet kwijt geweest, wel de camera voor achteruitrijden. Het enige wat hielp was een systeemreset via het menu.
Midri
Beheerteam
Contacteer:

Bericht door Midri »

Hier is een topic met ongeveer hetzelfde probleem:

https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 43&t=23646

Jammer genoeg is er daar verder geen reactie op gekomen, maar er staan wel al een aantal tips die je misschien verder helpen.
Met vriendelijke groet, Tommy

Afbeelding
Dennis4444
beginner
Contacteer:

Bedankt voor de reacties. Komt er tot nu toe dan op neer om te resetten naar fabrieksinstellingen. Wil ik best doen, maar hoopte ook op een eventueel andere oplossing omdat anders alles weer ingesteld moet worden.
Dan straks toch maar eens resetten...... Laat het wel weten.
pvan3l
beginner
Contacteer:

Bericht door pvan3l »

Ik had toevallig het zelfde probleem met mijn S4, bluetooth stond volkomen vast.
Ik heb even de zekering losgehaald van de radio / r-link.
Hierna voor de zekerheid even de bluetooth koppeling verwijdert en opnieuw aangemaakt en alles werkt weer.
Dennis4444
beginner
Contacteer:

Weet niet het verschil tussen de zekering loshalen en resetten naar fabrieksinstellingen, maar had bij het resetten het gevoel dat dan alle instellingen weg zouden zijn. Heb nu de zekering losgehaald en daarna teruggestopt, toen telefoon verwijderd in r-link en opnieuw toegevoegd (zoals hierboven aangegeven). Alles werkt weer en volgens mij met weinig verlies van instellingen. Dank u....
Il Girasoli
forum starter
Contacteer:

Bericht door Il Girasoli »

Fijn dat het weer werkt.
Bij resetten naar fabrieksinstellingen gaan de persoonlijke instellingen dacht ik wel weg. Althans: mijn "Home" op TomTom was "Home" niet meer...;-).
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”