Goedendag allemaal, ik heb iets zitten onder de motorkap van een Clio 1.4 TS 1995, bij het schoonmaken en wat opknappen van de inmiddels 20 jaar oude Clio kwam ik dus dit tegen http://www.genealogybos.com/Automap/Ren ... bleem.html het zijn expres grote foto's 1920x1278 zodat eenieder het goed kan zien wat ik bedoel.
Ik heb werkelijk geen idee wat dit mag zijn en sterker nog waar dient het voor, de knop staat op "off" ik kijk er alleen maar naar en draai nergens aan totdat ik zeker weet wat het is.
We hebben deze wagen moeten opknappen vanwege diverse lekkages zoals het glazenschuif/kanteldak (Vermeulen-Hollandia, tegenwoordig Webasto) het dakje op zich werkte het prima alleen de complete flensrand was weggerot, vandaar de enorme lekkage.
Alles geschuurd en geplamuurd, daarna dakje met polymax zwart afgekit en de bediening ervan onklaar gemaakt want voor mij hoeft zo'n open dak niet.
Dat was niet de enige plek waar het lekte want ook via de achterlichtunits kwam er water binnen, die aan de bestuurderskant was het ergste maar die zat niet eens stevig aangedraaid, kortom flink wat werk geweest, foto's hiervan volgen nog, trouwens van het gehele project geheel door amateurs ondernomen maar met een passie en liefde voor het merk Renault, ik als Oud Safrane Rijder was het wel ff wennen aan zo'n "Clio, maar goed "wie het kleine niet eert etc."
Hopende op antwoorden die ons kan vertellen waar dat "kastje" met die on-off knop voor dient, bij voorbaat hartelijk dank.
Grt. Henry
onbekend "kastje" onder de motorkap
Re: onbekend "kastje" onder de motorkap
Dit is een regelunit van een aftermarket alarmsysteem (wel aardig oud) en
wordt met een sleuteltje aan en uit gezet. Maar er is verder niet een
beschrijving of merk/type van te vinden, zou wel SMC goedgekeurd zijn.
Misschien dat je via de bedrading een beetje kan achterhalen wat en hoe
de werking van dit alarmsysteem is.
wordt met een sleuteltje aan en uit gezet. Maar er is verder niet een
beschrijving of merk/type van te vinden, zou wel SMC goedgekeurd zijn.
Misschien dat je via de bedrading een beetje kan achterhalen wat en hoe
de werking van dit alarmsysteem is.
Volvo S
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Hallo Henry,
Welkom bij de club.
Zou je in het vervolg een onderwerp(topic) willen openen in het juiste gedeelte van het forum?
Welkom bij de club.
Zou je in het vervolg een onderwerp(topic) willen openen in het juiste gedeelte van het forum?
Groeten, Vincent.
Hartelijk dank voor uw reactie, het alarm is sowieso al uit er is niemand dit "ding" van 20 jaar oud nog wil stelen, ik heb zelfs begrepen dat ze deze in het museum al niet eens meer willen hebben, ha ha ha
Voor de beheerder van dit forum, het spijt mij bijzonder maar aangezien ik maar weinig op dit kom ben ik er ook niet zo in thuis waar dit bericht wat ik geplaatst had moest plaatsen, sorry hiervoor en zal in de toekomst beter opletten.
Met vriendelijke groet, Henry
Voor de beheerder van dit forum, het spijt mij bijzonder maar aangezien ik maar weinig op dit kom ben ik er ook niet zo in thuis waar dit bericht wat ik geplaatst had moest plaatsen, sorry hiervoor en zal in de toekomst beter opletten.
Met vriendelijke groet, Henry