Terugroepactie 0C0W
Terugroepactie 0C0W
Vandaag kreeg ik een aangetekende brief van Renault omdat de voorremslangen gecontroleerd moeten worden. Zijn er meer mensen die deze brief hebben gekregen en weet iemand wat het probleem exact inhoud?
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: Terugroepactie 0C0W
Geen idee wat het probleem inhoudt, maar ik heb ook zo'n brief gekregen vanochtend.
Overigens nog geen jaar geleden (13.09.2014) ook al zo'n brief gekregen. Toen al terug geweest naar de dealer en bij mijn auto was er toen niets aan de hand.
Maandag de garage maar weer bellen.
Vorige topic: https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 30#p381430
Overigens nog geen jaar geleden (13.09.2014) ook al zo'n brief gekregen. Toen al terug geweest naar de dealer en bij mijn auto was er toen niets aan de hand.
Maandag de garage maar weer bellen.
Vorige topic: https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 30#p381430
Clio IV TCe ECO2 | Expression | Gris Cassiopee
04.12.2019: Clio V | Intens | Bleu Iron | Pack Easy Link Navigatie 9.3"
04.12.2019: Clio V | Intens | Bleu Iron | Pack Easy Link Navigatie 9.3"
-
- forum member
- Contacteer:
Het gaat er om dat er modellen geproduceert zijn waarvan bij sommige autos ( van alle clios en captur) nog niet mee gemaakt dat de remleiding achter de binnekuipt loopt op een manier zoals dit niet hoort.. Is een controle van 5 minuten.. Als de auto niet goed is moeten er onderdelen vervangen worden maar ik zeg al van zeg 200 autos nog geen mee gemaakt waar bij het niet goed was
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!
Ook bij mij het zelfde verhaal, ook vorig jaar zo'n brief gehad en nu ook weer.
Ben bij de garage langs geweest, en ook nu weer niets aan de hand, ook de garage zij dat ze nog niet eerder iets hebben aangetroffen.
Wel ben ik vorige week bij de garage langs geweest, met het probleem dat de handgreep bij de achterdeur
niet meer werkte, was helemaal lam er zat geen spanning meer op.
En aangezien de deur op het kinderslot stond ging hij ook niet van binnenuit open.
Dus moest de achterbank eruit om bij de beplating van de achterdeur te komen.
Ik heb 2 jaar zorgeloos gereden met totaal geen klachten en net 4 weken naar het verstrijken van de garantie gebeurd zo iets.
Maar gelukkig hebben ze de coulance regeling toegepast.
Wat het financieel een stuk prettiger heeft gemaakt.
Groetjes BEN
Ben bij de garage langs geweest, en ook nu weer niets aan de hand, ook de garage zij dat ze nog niet eerder iets hebben aangetroffen.
Wel ben ik vorige week bij de garage langs geweest, met het probleem dat de handgreep bij de achterdeur
niet meer werkte, was helemaal lam er zat geen spanning meer op.
En aangezien de deur op het kinderslot stond ging hij ook niet van binnenuit open.
Dus moest de achterbank eruit om bij de beplating van de achterdeur te komen.
Ik heb 2 jaar zorgeloos gereden met totaal geen klachten en net 4 weken naar het verstrijken van de garantie gebeurd zo iets.
Maar gelukkig hebben ze de coulance regeling toegepast.
Wat het financieel een stuk prettiger heeft gemaakt.
Groetjes BEN
- RikRace
- forum member
- Contacteer:
Zie je die actie dan ook terug bij de RWD op de site bij de Terugroepacties?
https://ovi.rdw.nl/
Ik zie bij mij niets staan, vorig jaar wel overigens.
<>RenaultSport<>
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
- HenkRenting
- forum starter
- Contacteer:
Handige site, die van het rdw.
Kunnen we ergens op ons kenteken, chassisnr oid dat het ook onze specifieke auto betreft? De site van het rdw lijkt over alle clio's te gaan, niet om bepaalde productieperiodes of -modellen?
Kunnen we ergens op ons kenteken, chassisnr oid dat het ook onze specifieke auto betreft? De site van het rdw lijkt over alle clio's te gaan, niet om bepaalde productieperiodes of -modellen?
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
Op kenteken kan je op bovenstaande site je auto opzoeken en zien of er een actie openstaan. Overigens worden niet alle acties ook bij RDW aangemeld, er zijn er ook (de wat meer onschuldige) die ze 'stil' tijdens onderhoud uitvoeren.RikRace schreef:Zie je die actie dan ook terug bij de RWD op de site bij de Terugroepacties?
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Bij de details van je auto op rdw.nl staat sowieso vermeld of er een terugroepactie voor jouw specifieke auto is. Gewoon kenteken intypen op hoofdpagina.