Heb al flink gezocht hier op het forum maar toch tot de conclusie gekomen om nog een topic aan te maken.
Het probleem;
Zodra je optrekt met de auto(hard zacht maakt niks uit, al trek je op tot 3km per uur en laat je het gas los) geeft de auto een knak/bonk dat lijkt van rechtsvoor te komen, zodra je remt knakt/bonkt die weer. Ook als je stuurt tijdens het rijden knakt/bonkt die en zodra je door een drempeltje gaat op de weg.
Wat is er al gedaan;
Afgelopen week is de hele motor eruit geweest en is bijna alles wat je kan bedenken vervangen, koppeling volledig wat dingetjes in de versnellingsbak, waterpomp, multiriem, waterpomp, distibutieriem etc. Omdat dit toch moest gebeuren hebben we gelijk alles nagelopen en goed vastgezet, stuurhuis zat ietwat los en is goed vastgezet. We hoopte dat te bonk hierbij dus weg zou zijn (die er overigens al voor het demonteren van het blok was) maar helaas.
Gisteren hebben we nogmaals alles nagelopen en gekeken of alles goed vast zit.
Vandaag hebben we nieuwe stabilisatiestang rubbers geplaats(al waren de oude nog intact) en was het gebonk niet weg. De veren zijn gecheckt, wielen zitten goed vast.
Zodoende een setje fuseekogels en veerpootlagers mee laten komen met de leveranciers ronde (Ik ben de zoon van eigenaar van een garage bedrijf vandaar). Deze hebben we gemonteerd in de hoop het probleem te hebben opgelost.
Helaas is de bonk er nog steeds. Ook de remmen hebben we nagekeken en hier klopt alles ook gewoon en zit alles goed vast. Motorsteunen zijn onlangs nog vervangen(kleine 10.000km terug) voorin voor cup steunen vervangen en de 'de' motorsteun is vervangen door m'n neef voor deze steun(zie foto):

Nu is de grote vraag, waar komt de bonk vandaan? Mijn vader is bang dat het bij de aandrijfass zit en we gaan morgen even kijken naar het vet van de homokineten. Een aandrijfass(uiteraard allebei) vervangen is helaas niet zo goedkoop en helaas hebben we er ook geen liggen om even te kijken of het dan verholpen is.
Ik hoopte dat jullie nog ervaringen hebben of suggesties naar de zoektocht van deze rare bonk(en).