Pagina 1 van 1

my renault werkt niet, kan geen updates of nieuwe apps down

Geplaatst: 28 jul 2015 21:43
door Annie
Hoi,
Als ik naar my renault ga en dan naar r-link, mijn catalogus krijg g ik bij updates of andere zaken continue de melding:

Uw verbinding met de Store is verbroken. Klik op "Mijn Catalogus" om de verbinding te herstellen.

Dat doe ik dan maar niets helpt....

Hebben jullie advies?

dank,

Re: my renault werkt niet, kan geen updates of nieuwe apps d

Geplaatst: 28 jul 2015 22:46
door desnelste
Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar ik had dat de hele tijd met zowel Explorer (Windows) als ook met Safari (Apple). Ik gebruik nu Chrome (op een Apple computer) en ik heb de melding niet meer gekregen.

Misschien dat het bij jou iets anders is, maar bij mij was dit het dus.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Groet.

Re: my renault werkt niet, kan geen updates of nieuwe apps d

Geplaatst: 29 jul 2015 21:12
door Annie
Yes! Met firefox gaat het prima, ik gebruikte inderdaad Safari. Hartelijk dank!!

groet