Goedeavond,
mijn clio 3 1.2 expression houd zoals in de titel staat in wanneer ik wegrijd met een koude motor. Heeft iemand een onderhouds tip die wellicht het probleem oplost, of is dit "gewoon" bij deze auto?
Ik wil de auto sowieso wat pittiger maken. Tips daarvoor zijn ook welkom. Chippen is een optie?
houdt in bij wegtrekken met koude motor
- snake
- forum starter
- Contacteer:
Re: houdt in bij wegtrekken met koude motor
De meeste clio's hebben daar last van! Je kan wel chippen maar je krijgt hoog uit 5 pk dus heeft geen nu zou je meer pit willen dan raad ik je aan om een 1.6 te kopen
Chippen is het geld niet waard (helaas)
Loop je bougies een keer na voor de gein
Hogere kwaliteit olie hielp voor mijn gevoel ook
Of anders: Snellere uitlaat?
De beste optie is al gegeven door snake;
Geen geld uitgeven & sparen voor een Clio met grotere cilinderinhoud.
EDIT:
Of, en dit is niet lullig bedoelt hoor;
Kijk eens of je mee kan rijden met een vrije trainingsdag op een circuit bij jou in de buurt. Pap een beetje aan met een van de raceteams en zeg dat je er wel eens naast zou willen zitten voor een rondje of 2.. Mits de klasse niet te hoog is, kan dit vaak nog wel
Niet iedereen is een uitstekend bestuurder, dus een hoop mensen kunnen daar zeker wat rijvaardigheid van opdoen!
Loop je bougies een keer na voor de gein
Hogere kwaliteit olie hielp voor mijn gevoel ook
Of anders: Snellere uitlaat?
De beste optie is al gegeven door snake;
Geen geld uitgeven & sparen voor een Clio met grotere cilinderinhoud.
EDIT:
Of, en dit is niet lullig bedoelt hoor;
Kijk eens of je mee kan rijden met een vrije trainingsdag op een circuit bij jou in de buurt. Pap een beetje aan met een van de raceteams en zeg dat je er wel eens naast zou willen zitten voor een rondje of 2.. Mits de klasse niet te hoog is, kan dit vaak nog wel

Niet iedereen is een uitstekend bestuurder, dus een hoop mensen kunnen daar zeker wat rijvaardigheid van opdoen!
Thanks voor de antwoorden! ik heb al en rijvaardigheidstraining gedaan. Daar heb ik al heel wat van geleerd!
Dan kun je er in ieder geval vanuit gaan dat je vaak sneller (weg) bent dan iemand met een paar PK's meer!Rclio3 schreef:...Daar heb ik al heel wat van geleerd!

-
- forum member
- Contacteer:
Reinig je gasklep
Maar eens die vervuilen zeer snel bij een 1.2
Maar eens die vervuilen zeer snel bij een 1.2
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!
Een kleine beurt heeft het opgelost. En ik tank alleen nog shell of vergelijkbaar...