Sunroof Clio 1.6 16V S2005üit 2002

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
Sliggie

Sunroof Clio 1.6 16V S2005üit 2002

Bericht door Sliggie »

Weet iemand of er losse onderdelen te krijgen zijn voor een fabrieks opendak van een Clio 1.6 16V S2005 automaat uit 2002??
De rechterkant van het dak gaat niet mee. Er is een blokje/nokje in de geleider afgebroken....
ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Bij voorbaat dank.
ruud
beginner
Contacteer:

Re: Sunroof Clio 1.6 16V S2005üit 2002

Bericht door ruud »

hallo ik heb ook zo n dak elektrisch toen ik de auto kocht zat deze dicht gekit .ik wil het dak weer gebruiken .heb al het kit verwijdert dak weer afgesteld nieuw( rubber er in hopla 151 euro ) wil het dak naar achteren schuiven gaat niet loop tegen het rubber aan.nu blijkt dat er een glijder moet zitten die het dak op tilt kan dat op internet nergens vinden zou iemand die ook zo'n heeft een paar foto's van die glijders kunnen nemen.bij de dealer hebben ze die niet. ze denken dat ik het dak met rials moet nemen en dat daar die glijders aan zitten maar dat weten ze niet zeker belgie heb ze niet op voorraad dus moet die uit frankrijk komen en dan is de vraag nog maar of die glijders er aan zitten glasplaat met rails 140 euro.ik had iets gevonden maar weet niet of dat het ishttp://www.ebay.ie/itm/RENAULT-CLIO-II-2-MK2-S ... OSwQaJXSAH~ een lang verhaal maar wie kan mij helpen.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Exterieur (vraag & antwoord)”