R Link ziet mij pas gekochte kaarten niet.....

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
Marjan Schoon

R Link ziet mij pas gekochte kaarten niet.....

Bericht door Marjan Schoon »

Wij zijn nieuwe Renault rijders van 2014.. Een clio start and stop.
Op mijn SD card staat standaard Benelux.....ik heb daar een kaart van Frankrijk en een van Duitsland....(gekocht in de renault store...)bij kunnen zetten....alles is zichtbaar in MyRenault maar in de auto kan RLink ze niet vinden....graag jullie hulp..wat doen we hier fout?... :thanks:
martijnm
forum starter
Contacteer:

Re: R Link ziet mij pas gekochte kaarten niet.....

Bericht door martijnm »

Je kan in MyRenault een keertje alles verwijderen (dus uitzetten) en daarna opnieuw erop zetten. Tussendoor wel de SD-kaart bijwerken. Dus vinkjes uit, bijwerken, vinkjes weer aan weer bijwerken.
Marjan Schoon

Ocram schreef:In de losse tomtoms "vroeger" moest je dan van kaart wisselen, maar hoe dat in de rlink werkt zou ik niet weten. Was een kaart van Europa niet net zo handig geweest?

ja uiteindelijk wel.... Europa was te groot en Frankrijk en Duitsland passen echter wel op de SD card bij Benelux dus ik dacht dat het gmakkelijk zou zijn
Marjan Schoon

martijnm schreef:Je kan in MyRenault een keertje alles verwijderen (dus uitzetten) en daarna opnieuw erop zetten. Tussendoor wel de SD-kaart bijwerken. Dus vinkjes uit, bijwerken, vinkjes weer aan weer bijwerken.
Ik heb een afspraak bij de dealer... die kan het misschien wel oplossen zucht.... misschien is dit dan daarna wel een oplossing....als hij het niet kan vinden
Alvast bedankt voor de suggestie.... :thanks:
Marjan Schoon

martijnm schreef:Je kan in MyRenault een keertje alles verwijderen (dus uitzetten) en daarna opnieuw erop zetten. Tussendoor wel de SD-kaart bijwerken. Dus vinkjes uit, bijwerken, vinkjes weer aan weer bijwerken.

Hi Martijn
heb ik gedaan werkt niet helaas
Marjan Schoon

Zojuist bij dealer geweest....de kaarten staan er op.....alleen zijn ze pas zichtbaar als ik over de grens ben...?.????....wat is dat nou weer voor onzin. Wij gaan naar Oostenrijk en moet in Duitsland stoppen....RLink kaart wisselen en dan bestemming "grens"? Kufstein of zoiets selecteren en in Oostenrijk onze eindbestemming .prgrammeren....tis toch niet waar zeker????

Ik ben benieuwd ...voor alle zekerheid gaat de Oude TT...incl.zuignap mee...daar heb je dan een duur navigatie voor..ffffttt...
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Verkeerde zuinigheid, Europakaart aanschaffen....
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”