Goedemorgen,
Ik kan mijn Megane coupe uit 2009 met 65000km op de teller omruilen met een CLIO RS uit 2006 met 158000km op de teller.
Volledige onderhoudshistorie is aanwezig, er is niet bezuinigd op het onderhoud, en heeft 10 maanden geleden nog een grote beurt gehad.
Het enige wat er aan zit te komen zijn 4 nieuwe banden.
Bij mijn Megane moet de ditributie gedaan worden, dus dat heft mekaar mooi op.
Mijn vraag is, is het een verstandige keuze om een RS aan te schaffen met iets meer kilometers op de teller?
Het gaat om onderstaande RS.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... zwart.html
Clio RS 2006
Re: Clio RS 2006
Het is een mooie RS en als hij goed onderhouden is zijn de kilomters niet zo heel erg.
Maar hij is wel 3 jaar ouder dan je megane en zou voor mij toch redelijk zwaar wegen.
Moeilijke keuze natuurlijk en denk dat je gewoon moet gaan kijken wat de staat van de RS is
en misschien moet afspreken om hem eerst te laten bekijken door een garage.
Succes natuurlijk met je keuze
Maar hij is wel 3 jaar ouder dan je megane en zou voor mij toch redelijk zwaar wegen.
Moeilijke keuze natuurlijk en denk dat je gewoon moet gaan kijken wat de staat van de RS is
en misschien moet afspreken om hem eerst te laten bekijken door een garage.
Succes natuurlijk met je keuze

Volvo S
Re: Clio RS 2006
Van deze RS kan nog wel 1000 euro vanaf dan.
Hij heeft weinig opties, stoelwang is doorgezakt en mist wat logo's.
Staat trouwens ook op semi-slicks achter en een normaal type band voorop. Dat zal ook niet super rijden ben ik bang.
RS met meer km's aanschaffen kan best, mits deze geen gebreken heeft kan je er nog heel lang plezier van hebben. Echter zal de prijs bij een eventuele verkoop erg laag liggen.
Hij heeft weinig opties, stoelwang is doorgezakt en mist wat logo's.
Staat trouwens ook op semi-slicks achter en een normaal type band voorop. Dat zal ook niet super rijden ben ik bang.
RS met meer km's aanschaffen kan best, mits deze geen gebreken heeft kan je er nog heel lang plezier van hebben. Echter zal de prijs bij een eventuele verkoop erg laag liggen.