Hey,
Ik heb een clio 1800 16v en heb er een f7p(omgebouwd tot f7r)ingelegd,
nu heb ik problemen met de kabelbomen.
Zou het kunnen dat er op de 1800 16v motor alleen een sensor zit op het gasklephuis,
en op de 2.0 liter motor een lambdasonde in de plaats?
Op de 1800 16v motor zit geen lambdasonde en op de 2.0liter wel.
Lambdasonde vs gasklephuis
Re: Lambdasonde vs gasklephuis
Plaats eens wat foto's. De lambda sonde zit in de uitlaatpijp net na het spruitstuk. De gasklepstand sensor TPS zit op je gasklep. Ik zou gewoon de draadboom gebruiken, die je al in je auto zat. Heb je de ECU wel al voorzien van een andere EPROM? Wil je nog wat lezen over F7R ombouw? Ik heb het ook gedaan http://www.team1916vforum.nl/viewtopic. ... 6&start=60 Voor vragen hoor ik het wel. Je kunt uiteraard ook kontakt opnemen met Jo uit Begie, de renault expert.
Re: Lambdasonde vs gasklephuis
Jo reageert niet op mijn mails,ik wil zeker weten dat dit een 2.0liter is dus hoe kan je dat weten/meten??
Dit omdat ik een stand alone management system erop ga laten zetten en een volledig nieuwe op maat gemaakte kabelboom.
Ook zoek ik iemand waar ik een short shifter kan kopen??
Dit omdat ik een stand alone management system erop ga laten zetten en een volledig nieuwe op maat gemaakte kabelboom.
Ook zoek ik iemand waar ik een short shifter kan kopen??