Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Clio RN uit 2001. De auto is super, echter de radio ben ik wat minder blij mee. Ik mis vooral de mogelijkheden om usb of mijn telefoon aan te sluiten.
Op dit moment zit de originele Tunerlist radio/cd speler er nog in en heb ik er een FM-transmitter bij gekocht. Maar ik heb last van al die ruis en andere radio zenders in de ether

Nu ben ik aan het rondneuzen naar andere opties om mijn audio genot wat te vergroten, waarbij ik liefst mijn display in het dashbord en mijn stuurbediening niet kwijt raak.
De eerste optie die ik tegenkwam was het aansluiten van een audiobox, echter die zijn niet heel goedkoop en als ik het goed begrijp ben je dan in feite je display functionaliteit kwijt (track 1, track 2, etc. niet meer de namen van de muziek nummers) en kan er maar een klein usb stickje op.
De tweede optie die ik tegenkwam was een "stalkadapter" te kopen en een dikke radio met alle functionaliteit er op (USB, bleutooth, sub aansluiting), maar ik ben erg benieuwd of mensen daar ervaring mee hebben en of dit daadwerkelijk zo goed werkt.
Of is er nog een derde optie, waar ik bijvoorbeeld een originele radio van Renault kan aanschaffen die gewoon meer functies heeft en ik ook de functionaliteit van de stuurbediening en mijn display behoudt?
Groeten Wouter