Hoi,
Zou je een foto willen plaatsen, dan kan ik wellicht een antwoord geven. Welke versie heb je nu geinstalleerd?
Update R-Link - luchtkwaliteit en plaatje bij achteruitrijde
Re: Update R-Link - luchtkwaliteit en plaatje bij achteruitr
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
-
- forum starter
- Contacteer:
Deze heb ik standaard al staan en is m.i. niet nieuw?
Overigens lukt het mij maar niet op de update van navigatie te doen. maar dat is een ander verhaal:).
Overigens lukt het mij maar niet op de update van navigatie te doen. maar dat is een ander verhaal:).
Fijn dat het weer gelukt is met je grafische weergave van je parkeersensors. Ik denk dat je je gelukkig mag prijzen; je hebt een van de zeer weinige Clio's IV in NL met een luchtkwaliteitssensor!
Zou je omdat verder te analyseren de specificaties van je auto nader willen beschrijven? Type, motor, climatecontrol?, bouwjaar etc.
Had je de aanduiding van de buitenluchtkwaliteit voor de update dan echt niet? Is hoopvol voor mij; full-options Clio waar deze weergave tot mijn grote ergernis in ontbreekt, terwijl deze wel aanwezig zou moeten zijn. Volgens mijn dealer en renault NL, alleen op enkel voorserie Franse exemplaren....
Edit: Ik zie net dat mijn Clio exact dezelfde software heeft; 11.318.1700774-5014, helaas blij met een dode mus. Toch ben ik dan wel heel erg benieuwd of jouw Clio een Frans import exemplaar is.
Zou je omdat verder te analyseren de specificaties van je auto nader willen beschrijven? Type, motor, climatecontrol?, bouwjaar etc.
Had je de aanduiding van de buitenluchtkwaliteit voor de update dan echt niet? Is hoopvol voor mij; full-options Clio waar deze weergave tot mijn grote ergernis in ontbreekt, terwijl deze wel aanwezig zou moeten zijn. Volgens mijn dealer en renault NL, alleen op enkel voorserie Franse exemplaren....
Edit: Ik zie net dat mijn Clio exact dezelfde software heeft; 11.318.1700774-5014, helaas blij met een dode mus. Toch ben ik dan wel heel erg benieuwd of jouw Clio een Frans import exemplaar is.
Laatst gewijzigd door Bas1975 op 11 apr 2015 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Fijn dat je in een gebied met schone lucht woont!
Is jouw Clio via Renault Nederland of België geleverd? Goed te zien dat er ook bij aan klant uitgeleverde Clio's blijkbaar toch deze optie aanwezig kan zijn.
Ik erger me er namelijk behoorlijk aan dat deze optie niet op mijn auto zit, terwijl dat volgens de prijslijst deel uitmaakt van de optie climate-control i.c.m. met R-link. eerst was het antwoord van dealer en Renault NL dat dit überhaupt niet op de Clio IV zit, maar toen ik de folder en prijslijst liet zien werd de stelling
veranderd in 'alleen voor de Franse markt op enkele voorserie exemplaren'
Overigens welkom op het forum!

Ik erger me er namelijk behoorlijk aan dat deze optie niet op mijn auto zit, terwijl dat volgens de prijslijst deel uitmaakt van de optie climate-control i.c.m. met R-link. eerst was het antwoord van dealer en Renault NL dat dit überhaupt niet op de Clio IV zit, maar toen ik de folder en prijslijst liet zien werd de stelling

Overigens welkom op het forum!
Ik heb ook een luchtkwaliteitssensor in mijn Clio 4. Heb deze sinds februari 2015 en deze komt uit Nederland. Ook heb ik Climate Control. Maar ik heb het icoontje en de werkende sensor al sinds de aflevering in februari. Ik had vandeweek ook een nieuwe update maar ik zie geen verschillen helaas.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Ik had beter nog jaren gewacht met kopen want renault geeft meer en meer updates gratis weg, is het daarom dat de kaarten tomtom zo duur zijn hahahaaa
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

-
- forum starter
- Contacteer:
Voor de "duidelijkheid": mijn Clio IV is van december 2014. Heeft ook de luchtkwaliteitssensor. 0,9 Dynamique.