Hallo Iedereen,
Ik zit met een groot probleem. Ik ben de sleutel van mijn Clio (1997) kwijt en heb geen reservesleutel. Nu wil ik er natuurlijk wel in rijden, maar dat gaat niet. Het gaat om een clio met startonderbreker en cv. Nu heb ik gebeld met de dealer en die verteld mij dat het vervangen makkelijk 120 euro of meer kost.
Nu ben ik opzoek naar een goedkopere oplossing. Een sleutel zonder zender kost namelijk maar rond de 30 euro. Ik wil dan eigenlijk ook de startonderbreker uitschakelen en gewoon sleutels bij laten maken zonder zender. Nu is mijn vraag.
Is de startonderbreker te verwijderen? Zo ja, hoe of waar?
Is er een goedkopere oplossing naast het verwijderen van de startonderbreker of de aanschaf van nieuwe sleutels.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Jacco
Sleutel kwijt
Re: Sleutel kwijt
Ik heb mijn onderbreker eraf laten halen bij Renault.. Koste ong 50 euro.
Waarom bestel je geen nieuwe sleutel blijft het ook allemaal werken
En zoveel goedkoper ga je niet uit zijn
Waarom bestel je geen nieuwe sleutel blijft het ook allemaal werken
En zoveel goedkoper ga je niet uit zijn
Groet, Roland.

Grand prix #414

Grand prix #414
Ik heb zowel de Renault dealer gebeld als verschillende autotechnisie, volgens hen is het zeer lastig deze te verwijderen. De dealer zegt dat het kan, maar weigert het te doen. Maar als het idd maar 50 euro kost deze te verwijderen scheelt dat de helft. Een sleutel zonder zender kost namelijk ergens tussen de 25 en 35 euro. Een sleutel met ergens rond de 150. Snelle rekensom leert mij dat dat bijna de helft is.
Ik kan ook voor vrij weinig een nieuwe set sloten en startonderbreker krijgen (van de sloop), maar geen idee of het werkt als ik de huidige startonderbreker vervang met een ander.
Of heeft iemand een goedkoper adres dan de dealer om zo'n sleutel te regelen.
Ik kan ook voor vrij weinig een nieuwe set sloten en startonderbreker krijgen (van de sloop), maar geen idee of het werkt als ik de huidige startonderbreker vervang met een ander.
Of heeft iemand een goedkoper adres dan de dealer om zo'n sleutel te regelen.
Sorry voor de late reactie..
Is het al opgelost?.
Bij mij bleef de startonderbreker erop
Ben toen door Renault afgesleept...
En toen hebben ze hem voor 50euro eraf gehaald
Is het al opgelost?.
Bij mij bleef de startonderbreker erop
Ben toen door Renault afgesleept...
En toen hebben ze hem voor 50euro eraf gehaald
Groet, Roland.

Grand prix #414

Grand prix #414
heb jij sleutel bij de dealer jou opnieuw laten inleren ? of hebben ze startblokkering echt verwijderd?
50 euro is heel goed prijs, ik zou het niet doen voor 50 euro
50 euro is heel goed prijs, ik zou het niet doen voor 50 euro
Laatst gewijzigd door Vinnie op 10 dec 2015 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, Reageren kan met de 'Reageer' knop links onder het bericht
Reden: Quote verwijderd, Reageren kan met de 'Reageer' knop links onder het bericht
problemen met startonderbreker ? stuur maar een PM of email naar mister-chip@hotmail.com