relais mistlampen voor

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
climo
forum starter
Contacteer:

relais mistlampen voor

Bericht door climo »

hallo,
Ik ben op zoek naar het juiste relais voor de mistlampen voor Clio1 model 1991/1992. Ik heb het geprobeerd op te zoeken op internet, maar kan de gegevens van het te gebruiken relais niet vinden. Ik heb zelf een paar relais liggen, en het zou kunnen dat het relais op de foto de juiste zou kunnen zijn. Ik kan het niet testen omdat de juiste bumper en mistlampen er nog niet op zitten. De voorbereiding lijkt wel aanwezig voor de montage van de mistlampen (de aan/uit knop kan worden aangesloten en de knop brandt bij lampen aan, en de juiste zekering zat er ook al in) De ingang in het relaiskastje onder hanschoenenkastjes is bekleed voor 4 ingangen terwijl het relais op de foto 5 ingangen heeft, klopt dit wel? Hij past wel, maar heb hem er met veel moeite weer uit gekregen. Weet ook niet of het schade geeft als je het verkeerde relais er in stopt. Wie weet het juiste relais?

Deze is 12V 25A 03612 met 5 ingangen: 86, 85, 30, 87 en 87a
Afbeelding
Afbeelding

En de plek waar het relais geplaatst moet worden, nr 8
Afbeelding

Daarnaast vermoed ik dat de bedrading voor de mistlampen in de bumper wel ontbreekt (een keer een andere bumper opgekomen denk ik). Ik moet het nog definitief checken door de bumper er af te halen, maar heeft iemand deze bedrading misschien nog liggen?

Dank alvast!
Clio 1 Phase 1, 1.4RN 5-versnell. Jan1992 3-deurs
Plaats reactie

Terug naar “Clio 1 Elektronica (vraag & antwoord)”