Beste leden ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Ik kom vanmiddag bij de fysio vandaan. en parkeer me clio voor de deur.
3 uur later wil ik met dochter gaan ophalen. Stap in draai me sleutel om helemaal niks.
Stroom heb ik wel want de verlichting doet het de radio het dashboard . kachel blower.
Accu ook nog gemeten is ook prima.
Een maand geleden een gebruikte starmotor erin laten zeten dus dat leek mij ook niet de oorzaak.
Als ik de sleutel er in doe wacht ik altijd ff tot het rode startonderbreker lampje uit is en dan start ik hem<maar nu dus helemaal niks geen klik of wat dan ook.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik moet wel zeggen dat me cv niet meer werkt met de sleutel. Dus maak de deur gewoon open met de sleutel. De cv knop in de auto zelf werkt wel.
Ik heb deze auto nu een maand ongeveer dus weet er nog niet zoveel van.
.Het gaat om een clio type 2 fase 1 uit 1999
Graag zie ik jullie reacties tegemoet
Clio doet helemaal niks meer.
-
- beginner
- Contacteer:
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: Clio doet helemaal niks meer.
accu leeg?
probeer eens te kijken of je ruitenwissers nog op de normale snelheid gaan. of dat de claxon nog wel hetzelfde geluid heeft
probeer eens te kijken of je ruitenwissers nog op de normale snelheid gaan. of dat de claxon nog wel hetzelfde geluid heeft
- Sp33dFr34k
- forum member
- Contacteer:
Gebeurt er iets als je met een hamer tegen je startmotor tikt? Even voorzichtig een tik verkopen en dan proberen te starten. Als je auto dan wel start is het toch je startmotor weer.
Als je de accu gemeten hebt en deze is nog goed, lijkt het me toch meer je startmotor te zijn, ook al heb je er een andere in gezet, het is toch een gebruikte.
Als je de accu gemeten hebt en deze is nog goed, lijkt het me toch meer je startmotor te zijn, ook al heb je er een andere in gezet, het is toch een gebruikte.
als je een gewone versnellingsbak hebt, ff aan douwen of een sleeppie, weet je of hij dan wel gaat lopen. zal dan i.d startmotor zijn of aansturing.