Demo clio kopen
Demo clio kopen
Hallo,
Zit er over na te denken de monaco demo te kopen.
Een voordeel is dat die echt full options is met alle extras.
Een nadeel dat er bijna 23k opstaat waar je automatisch gaat denken dat die kms afgeragd zijn.
Wat zijn jullie ervaringen/advies?
Zit er over na te denken de monaco demo te kopen.
Een voordeel is dat die echt full options is met alle extras.
Een nadeel dat er bijna 23k opstaat waar je automatisch gaat denken dat die kms afgeragd zijn.
Wat zijn jullie ervaringen/advies?
Re: Demo clio kopen
Hangt er vanaf wat het verschil is met een niet-demo auto. Als je soms ziet dat dit een paar honderd euro scheelt zou ik lekker de demo links laten liggen.
edit: misschien zijn deze ook het overwegen waard:
http://www.autowereld.nl/renault/clio/r ... tails.html
edit: misschien zijn deze ook het overwegen waard:
Ze vragen rond de 27k, volgens mij waren de kosten nieuw full options rond de 31-32k?
Edit: ik had het idd ook over die uit almere vergiste me met de km stand
Edit: ik had het idd ook over die uit almere vergiste me met de km stand

Je kan ook denken, met een demo zijn voornamelijk proefritten gemaakt en dan zijn mensen vaak voorzichtiger omdat ze moeten wennen en de auto leren kennen.
En een niet demo gebruikte auto kan net zo goed afgeragd zijn.
Maarja 2 jaar garantie
En een niet demo gebruikte auto kan net zo goed afgeragd zijn.
Maarja 2 jaar garantie

Helaas gaat dat vaak niet op. Ik ken verhalen van demo RS'en die na 3-5000km al toe waren aan een nieuwe set banden. En dan zijn het niet de mensen die een proefrit komen maken en alleen de eerste 2km warmrijden maar de monteurs zelf die wat op moeten halen ofzo.
Maar zoals mijn collega ex-monteurs altijd zeggen: koop nooit een demo auto, daar hebben wij het plezier al vanaf gereden.
Maar zoals mijn collega ex-monteurs altijd zeggen: koop nooit een demo auto, daar hebben wij het plezier al vanaf gereden.

Dat setje banden kom ik nog wel overheen, niet dat ik met over 50/60k der een nieuw blok inleggen moet..
Vaak is de demo tijdelijk het bezit van een werknemer van het dealerbedrijf en rijdt hij hier gewoon dagelijks mee. Dus het hoeven niet alleen proefrit kilometers te zijn.
Vind ik best wel veel geld hoor. Voor dat bedrag heb je een gti en tevens eens segment hoger. Als je goedkoop wilt rijden koop je een renault. Maar voor sportief te rijden is de clio rs wel leuk maar veel te prijzig. Ik persoonlijk zou dat geld er niet voor over hebben. Er bestaan leukere alternatieven denk maar aan de fiesta st
Voor dat bedrag zou ik niet eens denken aan een gti of st. Gewoon die Clio halen, staat wat mij betreft ver boven deze auto's.
23 voor een 2de hands b segment hot hatch? Is toch veel te veel? Of je moet een echte renault fan zijn.
Voor een hothatch betaal je gewoon wat meer. En voor de benchmark in het segment is ie niet eens slecht geprijsd vind ik. Mijn Clio 3 RS luxe was nieuw ook 35k.
35k? Dat is veel!
Dan neem ik aan de je die in nl hebt gekocht. Want bij ons in belgie betaal je wel een pak minder.
Dan neem ik aan de je die in nl hebt gekocht. Want bij ons in belgie betaal je wel een pak minder.
Succes.
Laatst gewijzigd door zinitzio op 21 mar 2015 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Ik zou ook nooit een demo nemen, als ik zelf met een demo een proefrit doe zoek ik ook altijd de grenzen op..
Dan is dit hier boven een beter idee.. Whahahaha
Dan is dit hier boven een beter idee.. Whahahaha
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
-
- forum starter
- Contacteer:
Voor €24.945,- kun je mijn RS komen ophalen met 8000Km. op de teller. Houd je nog €2.000,- in je zak. Dan kan ik de Trophy gaan bestellen.
Ik zou zeggen, chip je auto en laat je dak en spoiler zwart spuiten. Veel goedkoper dan een trophy kopen.

Ik zou zeggen, chip je auto en laat je dak en spoiler zwart spuiten. Veel goedkoper dan een trophy kopen.

Clio IV RS Turbo 200 EDC Flame Red
Parkeersensoren
Alarm
Leren bekleding
Pack Cup
R-Link
Parkeersensoren
Alarm
Leren bekleding
Pack Cup
R-Link
Ga na verder onderzoek liever voor een non demo.
Miss wel een nieuwe rs, helaas zini ik ga wel voor de monitor.
Miss wel een nieuwe rs, helaas zini ik ga wel voor de monitor.