5 bak en 6 bak verschil

Voor algemene Clio III vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
clio6

5 bak en 6 bak verschil

Bericht door clio6 »

Hoi mede clio eigenaren,

Deze vraag zit al heel lang in me gedachten waar ik nergens goed kan vinden. Zelf heb ik een clio uit 2010 met een 1.5 dci 6 bak
Er zijn 2 motoren van 85 pk en 105 pk. Op het kenteken staat 85 pk. En mijn clio heeft ook remschijven van achteren. En dat is ook niet standaard. De Renault dealer zei dat er alleen een 6 bak leverbaar was op de 105 pk versie. Raar is dit. Wat me opvalt dat ik geen een 105 pk versie kan vinden op kenteken in Nederland. Zou het een kenteken fout zijn? Wie weet daar antwoord op?
goodje
über forummer
Contacteer:

Re: 5 bak en 6 bak verschil

Bericht door goodje »

Ik zou de Renault dealer vragen die kunnen het in hun systemen zo nakijken aan onder andere motor en frame code..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
Tomasvs
Sponsor/aanbieder
Contacteer:

Bericht door Tomasvs »

Misschien motorschade gehad dat er een nieuw blok in lig met andere bak? of gewoon een andere bak in gelegd omdat de vorige eigenaar 6 versnellingen wilde.
clio6

Bericht door clio6 »

Tomasvs schreef:Misschien motorschade gehad dat er een nieuw blok in lig met andere bak? of gewoon een andere bak in gelegd omdat de vorige eigenaar 6 versnellingen wilde.
Ik denk het niet. Staat net 60000 km op.
Wie weet waar de motorcode precies staat. Ik kan niet goed vinden volgens instructie boekje. Dan kan ik misschien wel wijzer worden.
tinuske
forum starter
Contacteer:

Bericht door tinuske »

Ik bezit een 1.5 dci met 6 bak
voluit een 1.5 dci 105 fap. schijfremmen rondom is bij mij standaard gemonteerd. bj 2008 bijna 2 ton op de teller
http://tinuske3.werkaandemuur.nl
clio4 dci90 flamme rouge estate
clio6

Bericht door clio6 »

tinuske schreef:Ik bezit een 1.5 dci met 6 bak
voluit een 1.5 dci 105 fap. schijfremmen rondom is bij mij standaard gemonteerd. bj 2008 bijna 2 ton op de teller
Dat is de type 1. Die kom je nog wel eens tegen op kenteken met 105. Ik ben nog geen type 2 tegengekomen dat 105 op kenteken staat.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Algemeen (vraag & antwoord)”