Zwakke ruitenwissersproeier
Zwakke ruitenwissersproeier
Beste clioclub,
Vraagje, ik vind dat ik behoorlijk zwakke ruitenwissersproeiers heb. Ik weet niet of jullie dat ook vinden, maar hij spuit niet erg hoog.
Bedankt alvast,
Bas
Vraagje, ik vind dat ik behoorlijk zwakke ruitenwissersproeiers heb. Ik weet niet of jullie dat ook vinden, maar hij spuit niet erg hoog.
Bedankt alvast,
Bas
Clio IV Authentique TCe 0.9 Rouge Flamme - 22-1-15'
Re: Zwakke ruitenwissersproeier
Hier het zelfde zwakke pisstraal
Renault is bezig met andere sproeikopjes (Actis oplossing)
Binnenkort verkrijgbaar dus
Binnenkort verkrijgbaar dus
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Beetje laag zou hoger moeten op het raam als ik een keer tijd heb toch een bekijken hoe het zit en verstel baar is..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
jos, als jij een oplossing hebt hoor ik het graag! En coronni, ik zal binnenkort de dealer bij mij even mailen/bellen.
Gr bas
Gr bas
Zit er een kogeltje in de sproeier dan kan je die hoger richten. Speld er in en afstellen.
Lage druk op de straal kan veroorzaakt worden door de vloeistof. Renault gooit er vloeistof in die erg dun (waterig) is. veel after-market spul is dikker en dus heeft de pomp er meer moeite mee aldus Renault zelf
Lage druk op de straal kan veroorzaakt worden door de vloeistof. Renault gooit er vloeistof in die erg dun (waterig) is. veel after-market spul is dikker en dus heeft de pomp er meer moeite mee aldus Renault zelf

Bedankt Arjan, dat is super handige info! Ik ga even kijken wat ik kan doen.
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Vroeger met die hoedjes op de motorkap waren dat inderdaad kogeltjes die je met een speld kon stellen.Arjan schreef:Zit er een kogeltje in de sproeier dan kan je die hoger richten. Speld er in en afstellen.
Dacht dat het nu een vast pijpje was, toch eens een keer kijken onder de motorkap..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
Het viel mij ook al op. Gelukkig ben ik niet de enige (:
-
- forum member
- Contacteer:
Spuit ze anders eens door met lucht van binne naar buiten.. Ik heb er geen last van, mijne is 2 jaar oud
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!
Ben hiervoor ook bij de dealer geweest. Blijkt dat onder de kap een soort van buisje zit. Hier kun je aan de zijkant een schroevendraaier insteken om ze te stellen.
Komt wel heel precies, want anders spuit het ding tegen de motorkap aan en komt er nix meer op de ruit...
Oh ja... je moet de kap weer dicht doen om de hoogte te testen...
Komt wel heel precies, want anders spuit het ding tegen de motorkap aan en komt er nix meer op de ruit...
Oh ja... je moet de kap weer dicht doen om de hoogte te testen...

Ja hier is het ook een zwak straaltje helaas...
Ik ben vorige week naar de dealer geweest, die hebben toen andere kopjes erop gezet en die zijn een stuk sterker!