Hallo
Ze hebben voor de APK mijn stuur eraf gehaald omdat mijn claxon het niet deed .
Nu APK alleen nu stuurt hij als ik rechts om draai heel licht en als ik links om draai heel zwaar.
Na meerdere x aan de computer geweest en deze geeft niet aaN dat er een fout in zit
Weet hier iemand het probleem
Alvast bedankt vrgr pe
Clio fase 2 1.6 16v
Re: Clio fase 2 1.6 16v
Wel vreemd en ik heb geen idee. Alleen, wanneer het demonteren van het stuur de oorzaak is (en daar lijkt het op) mag de garage het oplossen onder garantie lijkt me?
Re: Clio fase 2 1.6 16v
Best een interessant probleem. Ik zou de voorkant eens op assteunen zetten zodat je aan het stuur kunt draaien met beide voorwielen van de grond. Zowel met als zonder draaiende motor proberen, dan kan je misschien uitvinden of het aan je stuurbekrachtiging ligt.
Ik denk dat je elektrische stuurbekrachtiging hebt. Daarbij wordt de stuurkolom "geassisteerd" door een elektromotor. Misschien is daar iets mee aan de hand? Die elektromotor zit ongeveer halverwege je stuurkolom, iets voorbij je contactslot.
Ik denk dat je elektrische stuurbekrachtiging hebt. Daarbij wordt de stuurkolom "geassisteerd" door een elektromotor. Misschien is daar iets mee aan de hand? Die elektromotor zit ongeveer halverwege je stuurkolom, iets voorbij je contactslot.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré