Bedoeling was een account aan te maken bij R-link store,daar moest ik mijn gegevens invullen met het chassis nummer van de wagen,vervolgens het serienummer van de R-link.Volgens mijn opzoekingen kon ik deze terug vinden op mijn SD kaart.Ik heb dan deze uit de wagen gehaald en in de pc gestoken ,deze reageerde niet dan heb ik via mijn fotoprinter gedaan waar eerst op kwam ,kaart wordt gelezen en dan geen toegang tot kaart.dan ben ik naar een computerwinkel geweest en bij hem kwam( kaart is leeg).Terug in de wagen geplaatst en alles werkt perfect.Nu denken ze dat het iets te maken heeft met een beveiliging.ik heb contact gehad met de garage ,die heeft het doorgeven aan de afdeling van R-link. Na enkele dagen heeft iemand mij opgebeld ,en deze sprak van vinger afdruk om die te erkennen als ik dan vroeg welke vinger afdruk daar kon hij niet op antwoorden. Met gevolg ik staat nog even ver.
Weet iemand wat ik moet doen voor de serienummer op de SD kaard te vinden,want vroeg of laat moet ik een update doen.
aanmelde bij R-link store
Re: aanmelde bij R-link store
RLink Toolbox geeft het serienummer.
Heb je dat tooltje al geinstalleerd?
Heb je dat tooltje al geinstalleerd?
In de auto kun je het R-Link serienummer terug vinden. Blader door de menu's en je vindt het. Als je de SD kaart in je printer stopt, start je de R-Link Toolbox op. Ga naar instellingen en bevestig die. Nu gaat de software contact maken met de server van Renault. Rechtsboven zie je dan het serienummer van je R-Link systeem. De software die op de SD kaart staat kun je in Windows niet zien. Maak je een kopie met Ultra Iso dan zie je 4 bestanden van Tom Tom. Een nieuwe originele SD kaart moet eerst geactiveerd worden. Dat kan ik de auto of op je computer. In de auto kan het even duren wegens een trage verbinding.
- Midri
- Beheerteam
- Contacteer:
Zoals hierboven al aangegeven: Via de R-link Toolbox kan je je serienummer terug vinden. De SD-kaart gewoon in de pc steken (indien je er een aansluiting voor hebt) en de R-Link Toolbox opstarten.
Wanneer je de R-Link Toolbox opstart zul je rechtsboven je serienummer zien staan. De knop eronder biedt de mogelijkheid om deze te kopiëren, zodat je deze bij de R-link store kan plakken (scheelt overtypen).
Aangezien ik nu op het werk zit kan ik er even niet aan maar via de Renault site heb ik wel dit klein plaatje gevonden (zie rechtsbovenaan):

Wanneer je de R-Link Toolbox opstart zul je rechtsboven je serienummer zien staan. De knop eronder biedt de mogelijkheid om deze te kopiëren, zodat je deze bij de R-link store kan plakken (scheelt overtypen).
Aangezien ik nu op het werk zit kan ik er even niet aan maar via de Renault site heb ik wel dit klein plaatje gevonden (zie rechtsbovenaan):

bedankt voor jullie reactie,ik had toolbox geïnstalleerd maar ik had geen verbinding,daarom zal ik geen serienummer hebben gevonden.ik ga het nog eens proberen.