Goedendag.
Ben dus maar is begonnen met het opknappen van me blokje.
Betreft hier een f7p.
nou wou ik alle pakkingen riemen en slangen gaan vervangen.
zo ook alle rollen distributie en waterpomp.
nou heb ik de kabelboom los liggen en viel me mee hoe makkelijk dit ging.
Nou ben ik dus aan het kijken naar de prijs van al het matteriaal wat nodig is.
en dat valt natuurlijk duur uit.
nou is de vraag als ik een 2dehands goedlopend blok koop Bijv. een 2.0 f7r met kabelboom.
hoef ik dan alleen de kabelboom over te schroeven van het voorste deel samen met de boardcomputer of moet ik de gehele kabelboom ook vervangen?
de kabelboom die om maar simpel te zeggen het interieur ingaat?
zit nu namelijk te twijfelen of ik me blok opknap of dat ik er een iets zwaardere ingooi die al goed is.
want heb redelijk veel werk aan me huidige blok...
Met vriendelijke groet Rens
Blok 1.8 16v opknappen of vervangen
- icebox666
- forum starter
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 23 nov 2012 16:14
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Blok 1.8 16v opknappen of vervangen
Groet Rens
R.I.P Clio 1.2 energy R.I.P
R.I.P Clio 1.8 16V R.I.P
R.I.P Clio 1.2 Mexx R.I.P
Clio 1.8 16V
R.I.P Clio 1.2 energy R.I.P
R.I.P Clio 1.8 16V R.I.P
R.I.P Clio 1.2 Mexx R.I.P
Clio 1.8 16V
Re: Blok 1.8 16v opknappen of vervangen
waarschijnlijk kun je alles binnen laten zitten, omdat het hetzelfde motortype betreft, dus enkel de motor kabelboom
Re: Blok 1.8 16v opknappen of vervangen
Als je je eigen blok aanpakt weet je wel wat je hebt.
2ehands motor van 20jaad oud is de andere optie.
Betreft de kabelbomen, zijn verschillende soorten is maar is wel allemaal werkent te krijgen
2ehands motor van 20jaad oud is de andere optie.
Betreft de kabelbomen, zijn verschillende soorten is maar is wel allemaal werkent te krijgen