Ik wil, zodra ik mijn nieuwe Estate heb, de rem en achterlichten vervangen door LED lampen.
Als dit goed gaat wil ik hetzelfde met de mistachterlichten en achteruitrijlampen doen.
Is er al iemand die dit gedaan heeft?
Rem en achterlicht vervangen door LED lampen
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Re: Rem en achterlicht vervangen door LED lampen
Ben er mee bezig geweest met lampen uit China geen succes..
Heb er al diverse liggen en nog niet echt gelukt, wel de binnen verlichting en nummerplaat verlichting led.
https://www.xenonlamp.nl/led-knipperlicht-smd Volgens mijn zij dit de richting aanwijzing lampen achter
Advies goed kijken welk model de lampen hebben code zoals de boven vernoemd BAU15s
Heb er al diverse liggen en nog niet echt gelukt, wel de binnen verlichting en nummerplaat verlichting led.
https://www.xenonlamp.nl/led-knipperlicht-smd Volgens mijn zij dit de richting aanwijzing lampen achter
Advies goed kijken welk model de lampen hebben code zoals de boven vernoemd BAU15s
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
Bedankt maar wet werkte er dan niet?
Branden de lampen niet
Branden ze wel maar niet fel
Knipperen de lampen dus geen constant licht
Van de knipperlichten weet ik dat het moeilijk is want dat heeft de garage bij mijn Megane ook al eens geprobeerd. het probleem was toen dat de knipper interval niet constant was wat een lelijk gezicht was
Branden de lampen niet
Branden ze wel maar niet fel
Knipperen de lampen dus geen constant licht
Van de knipperlichten weet ik dat het moeilijk is want dat heeft de garage bij mijn Megane ook al eens geprobeerd. het probleem was toen dat de knipper interval niet constant was wat een lelijk gezicht was
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
De achter en rem lampen branden niet sterk genoeg onvoldoende vond ik, of pasten niet verkeerde lamp en inderdaad de knipperlichten ze knipperen sneller als normaal.
Wat ik nu led heb zijn de stadslichten staan mooier bij mijn mee brandende dagligtlampen die op 30% meebranden en de speciale wittere H7 lampen.
De interieurlampen, in de kofferbak en de nummerbord verlichting.
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-GIN4ZF6P.jpg
Wat ik nu led heb zijn de stadslichten staan mooier bij mijn mee brandende dagligtlampen die op 30% meebranden en de speciale wittere H7 lampen.
De interieurlampen, in de kofferbak en de nummerbord verlichting.
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-GIN4ZF6P.jpg
Klopt is veel mooier en die aanpassingen worden door de garage direct bij aflevering al gedaan.
Ik laat ook de verstralers aanpassen en met de achterzijde ga ik zelf wat experimenteren en laat de knipperlichten zoals ze zijn.
Ben benieuwd of het gaat lukken maar met een goede leverancier van Led lampen, Go Max in Oss, heb ik alle vertrouwen in.
Ik laat ook de verstralers aanpassen en met de achterzijde ga ik zelf wat experimenteren en laat de knipperlichten zoals ze zijn.
Ben benieuwd of het gaat lukken maar met een goede leverancier van Led lampen, Go Max in Oss, heb ik alle vertrouwen in.
@goodje
Heb de dagrijleds zelf aangepast of door de garage laten doen?
Heb de dagrijleds zelf aangepast of door de garage laten doen?
Clio IV GrandTour Graphite 0.9 TCe Cassiopeiagrijs
Dagrijleds zijn worden niet aangepast dus blijven branden zoals af fabriek is gemaakt.
Door de stadslichten in led uit te voeren is het m.i. niet nodig de dagrijverlichting dan nog gedimd aan te hebben.
Door de stadslichten in led uit te voeren is het m.i. niet nodig de dagrijverlichting dan nog gedimd aan te hebben.
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
@3s_, heb het door inbouw bedrijf laten doen www.autoshopstraten.nl was toen 15 euro kastje en vijftig euro voor inbouwen staat ook ergens een hoe te doen hier op het forum.
Hoorde laatst dat die duurder was geworden 75 euro totaal.
@Rob Renault, klopt met stadslichten branden ze op volle sterkte alleen met dimlichten gaan ze op 30% branden
Hoorde laatst dat die duurder was geworden 75 euro totaal.
@Rob Renault, klopt met stadslichten branden ze op volle sterkte alleen met dimlichten gaan ze op 30% branden