Deuren open of op slot

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
goodje
über forummer
Contacteer:

Deuren open of op slot

Bericht door goodje »

Mensen heb al een lange tijd een probleem met mijn deuren als ik bij de auto kom herkend de auto het kaartje niet wat in mijn zak zit en willen de deuren niet los.
Het kaartje zit niet bij mijn GSM want sleutel rechts en GSM links, dus kan het niet zijn.
Is voor gekomen kom bij de auto druk op knopje bestuurder kant reageerd niet loop naar achter klep druk op die knop auto gaat open.
Andere versie wil op geen van de knopjes los moet hem met de knopje op keykaart open maken maar hoef de kaart niet in de auto te doen om te starten, dus word wel herkend op afstand maar wil niet open.
Ook geregeld kom thuis wil auto afzetten door op de start/stop knop te drukken geeft aan in scherm geen kaart aanwezig houd ingedrukt om af te sluiten of kaart in gleuf plaatsen.
Ik weet dat de kaart gevoelig is voor zendmasten en diverse andere apparatuur maar word toch wel een beetje gek van dit probleem, maar het grootste probleem is dat het niet altijd gebeurd.
Dus al ik bij de garage sta en ze proberen het doet alles het normaal en het kan ook maar zo een dag goed gaan en dan weer een paar keer niet.
Is ook niet altijd in de ochtend maar wel vaak als ik naar mijn werk wil en al lang staat, maar kan ook zo maar als ik uit de winkel kom en er net sta.
Heb mijn kaartje in hoesje zitten met kartonnetjes voor de knopjes dat niet per ongeluk een knopje word ingedrukt want dan kan ook de automatisch werken verstoren.
Wie heeft de goude tip.....
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Re: Deuren open of op slot

Bericht door klmklmklmklm »

Bij mij werkt die zoals het moet .Wel raar dat die bij de dealer wel werkt .Heb je geen twee keys dan?
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Ja zeker wel heb ik twee zenders, maar het vermoeden is dat in mijn zak er op een knopje ingedrukt word en dan werk het systeem niet meer en moet je weer de motor starten om het te resetten.
Had iets van karton in een mapje gedaan om te verkomen dat er een knop gedrukt kon worden werkte niet je kon nog steeds knoppen bedienen.
Heb nu op advies van monteur van bankpas houders een huls gemaakt die je niet kunt indrukken dus knoppen kunnen niet meer bediend worden zonder hem uit de huls te halen.
Hopelijk is dit de oplossing dat mijn auto smorgens niet meer open staat en of ik hem niet meer open krijg zonder de knop bediening op de zender.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

Zo had ik me verleden echt moeten haasten naar een afspraak, ik de auto geparkeerd en snel gelopen naar de afspraak, totdat ik mijn deur wilde openen toen merkte na 1 uur vergaderen dat die nog openstond .De sleutel was uit mijn zak gevallen en lag achter de stoel.Gelukkig had niemand dit gezien want die had zo kunnen vertrekken met mijn clio.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
Rob Renault

Bericht door Rob Renault »

Heb je al een keer een nieuwe batterij geprobeerd.
Dit zou wellicht de oplossing zijn en voor € 2,50 weet je het
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Oeps sorry was ik ff vergeten er bij te zetten
Dat was mijn eerste actie een goede merk batterij er in gezet in beide zenders..
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord)”