Hallo, heeft iemand ervaring of het mogelijk is om een dakkoffer te plaatsen op een Clio estate met een panoramisch dak?
op het forum wordt er wel over gesproken maar er staat nergens een daadwerkelijk antwoord.
Dakkoffer panoramisch dak
Re: Dakkoffer panoramisch dak
Ja hoor, dat is mogelijk. Ik heb er zelf gewoon losse dakdragers bij.
Re: Dakkoffer panoramisch dak
Ik wilde ook dakdragers plaatsen op het dak van mijn Clio hatchback maar mijn dealer zei dat er bij de officiële dakdragers van Renault vermeld staat dat deze niet te combineren zijn met een vast panoramisch dak. Hij wist ook niet waarom dat niet zou kunnen. Hij vermoedde dat het wellicht met de stijfheid van het dak te maken kan hebben. Ik heb het bij Renault Nederland voorgelegd en daar wist men ook niet waarom het er expliciet bij vermeld wordt.
Maar ik begrijp dus dat het gewoon mogelijk is pmeister? Ik neem aan dat er geen verschil zit tussen de Estate en de hatchback want de Estate heeft toch ook geen dakrails als er een panoramisch glazen dak aangebracht is?
Maar ik begrijp dus dat het gewoon mogelijk is pmeister? Ik neem aan dat er geen verschil zit tussen de Estate en de hatchback want de Estate heeft toch ook geen dakrails als er een panoramisch glazen dak aangebracht is?