Originele CV

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
Eric92
forum member
Contacteer:

Originele CV

Bericht door Eric92 »

Nu ik toch weer aan het kloten ben met auto elektronica, ook nog maar een vraag over de originele IR CV. Bij mij is de afstandsbediening stuk de module bij de binnenverlichting gesneuveld door water van de antenne.

Ik heb van de sloop een sleutel gehaald en een nieuwe module. De 'nieuwe' module is echter volgens mij ook stuk. Het paaltje dat in dat zwarte ding komt zit dusdanig los dat ik vermoed dat ie stuk is.
Alleen dan de sleutel. Als ik op het knopje druk, zie je het rode lampje knipperen. Als ik dan met een camera in dat doorzichtige stukje kijk en het knopje indruk, zie je volgens mij alleen datzelfde lampje weer knipperen alleen dan de reflectie. Wat moet ik precies zien?

Verder, als ik de sleutel probeer in te leren dmv: in de auto, deuren dicht. Knop om deuren op slot te doen in de auto 5 seconden inhouden tot het lampje van de startvergrendeling blijft branden. Dan de sleutel op de binnenverlichting richten en de knop indrukken. Dan gebeurt er niks. Als ik een 2e keer op het knopje druk, knippert het lampje van de startvergrendeling half mee met de afstandsbediening en gaat dan weer terug naar zijn normale knipper ritme. Auto gaat verder niet op slot of van het slot af.

Wat zijn mijn opties hier?
Renault Clio 1.2 RN ('99)
carkeys
beginner
Contacteer:

Re: Originele CV

Bericht door carkeys »

Goedenavond,
Heb je eerst de noodcode ingevoerd?
Eric92
forum member
Contacteer:

Re: Originele CV

Bericht door Eric92 »

Nee (heb ik ook niet), is die nodig dan?
Renault Clio 1.2 RN ('99)
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Elektronica (vraag & antwoord)”