start stopsysteem

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
clioberna

start stopsysteem

Bericht door clioberna »

Beste mensen
Ik wou effe iets vragen ik heb al paar maanden opgemerkt dat mijn auto soms moeilijk start. Heeft iemand dit ook bij start stopsysteem ?
Bn allang na de dealer geweest voor dit maar ze zeiden alleen dat ik de auto daar moest laten. Dit komt niet elke dag voor dus konden ze het niet zien
goodje
über forummer
Contacteer:

Re: start stopsysteem

Bericht door goodje »

Is het als je smorgens opnieuw de auto start, of is het als je voor stoplicht staat en het start en stopsysteem in gebruik heb du koppeling intrappen en auto start dan...
Toevallig gisteren of eergisteren voor het eerst wilde hij moeilijk starten bij koude start in de ochtend.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
clioberna

Bericht door clioberna »

Ik heb dat ochtend maar ook savonds als ik vanuit werk wil vertrekken
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Zoals ik het nu begrijp heeft het niks met start stopsysteem te maken maar met koude start, als een auto een tijdje stil staat en koud is.
Ik zou toch naar de dealer gaan kan diverse dingen zijn en kan door de dealer alleen bekeken worden als de auto koud is, dat is de reden dat de auto moet blijven vermoed ik.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
clioberna

Bericht door clioberna »

Ja ik heb het ook gelaten ze hebben het gekeken maar omdat het niet constant doet hebben er niks op kunnen zeggen tis ma ik de week 3 keer ofzo
s_jansen66
forum starter
Contacteer:

Bericht door s_jansen66 »

Persoonlijk als ik zo iets meemaak, dan maar ik even een filmpje met de GSM. Zo kun je gelijk laten zien wat je bedoelt bij de dealer.

Ik weet niet of dit je meteen helpt met de klachten die je hebt, maar je kunt het allicht een keer proberen.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord)”