DRL branden niet meer mee met dimlichten.
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
DRL branden niet meer mee met dimlichten.
Reed net terug vanuit Duitsland ff tanken voor 1,38 en wat boodschappen gedaan, zie ik dat mijn DRL niet meer mee branden met mijn dimlichten!
Even goed gekeken branden wel mee met stadslichten maar gaan uit als ik naar dimlichten doorschakel.
Dus morgen als ik tijd heb maar even lang autoshow Straten in Wijchen om te laten bekijken wat er aan de hand is.
Misschien schakelkastje kapot, want normaal horen ze uit te gaan als je stadslichten inschakel en zeker uit te blijven als de dimlichten aan zijn..
Even goed gekeken branden wel mee met stadslichten maar gaan uit als ik naar dimlichten doorschakel.
Dus morgen als ik tijd heb maar even lang autoshow Straten in Wijchen om te laten bekijken wat er aan de hand is.
Misschien schakelkastje kapot, want normaal horen ze uit te gaan als je stadslichten inschakel en zeker uit te blijven als de dimlichten aan zijn..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Re: DRL branden niet meer mee met dimlichten.
Net retour van Straten vermoedelijk kastje kapot 9 december afspraak staan ging niet eeder met ons beide agenda..
Vermoedelijk garantie is volgens mij binnen het jaar moet ff opzoeken op forum wanneer ik het heb laten doen.
Vermoedelijk garantie is volgens mij binnen het jaar moet ff opzoeken op forum wanneer ik het heb laten doen.
DRL branden niet meer mee met dimlichten....
Volgens mij zit het verkeerd als ze wel meebranden.
Volgens mij zit het verkeerd als ze wel meebranden.
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Klopt Arjan maar ik had kasje laten inbouwen dat het meebranden met mijn stadslichten en dat is vermoedelijk nu kapot..
Weet niet meer wanneer ik het heb laten doen en heb datum nodig voor garantie ben bon kwijt, dus het forum aan het afschuimen naar mijn bericht en foto dat ik het heb laten doen..
PS kan dat weg zijn door update of iets in die trend als het bijna jaar geleden was..
Weet niet meer wanneer ik het heb laten doen en heb datum nodig voor garantie ben bon kwijt, dus het forum aan het afschuimen naar mijn bericht en foto dat ik het heb laten doen..
PS kan dat weg zijn door update of iets in die trend als het bijna jaar geleden was..
Oké, zo'n dimkastje. Wanneer het in een topic van jouzelf staat is het niet weg. Had je het als reactie in een projecttopic van een ander staan die nu geen account meer heeft wegens meer dan een jaar inactiviteit is het verwijderd.
Garantietermijn in Europa is 2 jaar, tenzij de verkoper aan kan tonen dat deze termijn niet redelijk is. Is dus geen probleem als het iets langer dan 1 jaar geleden is ingebouwd.
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Dankzij Arjan gevonden was 19-12-13 ingebouwd dus nog binnen het jaar, klopt wat je zegt europesche wetgeving zegt twee jaar alleen zijn er wel fabrikanten die zich daar niet aan willen houden.
Als voorbeeld Apple doet maar 1 jaar..
Als voorbeeld Apple doet maar 1 jaar..
Laatst gewijzigd door goodje op 01 dec 2014 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
@goodje: Je hebt niet te maken met de fabrikant maar met de leverancier. Die is door de wet gedwongen je minimaal 2 jaar garantie te geven. Apple geeft ook netjes 2 jaar garantie, als je het product rechtstreeks daar gekocht hebt. Veel winkels/dealers/wederverkopers verschuilen zich achter fabrieksgarantie, maar dat is regelrechte kolder. Laat je dus niet in de maling nemen door de tussenhandel. Zij moeten het maar regelen met hun leverancier en jou gewoon 2 jaar garantie geven.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Anders app radar maar even downloaden.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Ben ook even benieuwd het kastje is kapot en valt onder garantie, maar zou ik wel inbouw kosten opnieuw moeten betalen?
Wat denken jullie..
Wat denken jullie..
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
nee, je hebt ook garantie op de inbouw. wel kan je een coulance voorstellen van ieder 50 %
Groeten, Vincent.
Coulance is niet aan de orde volgens mij. De leverancier moet zorgen dat het kosteloos gerepareerd wordt. Kosten die hij moet maken moet hij bij zijn leverancier gaan claimen. Coulance komt ter sprake als de verkoper aan kan tonen dat 2 jaar een te lange levensverwachting van het product is. Ook dient er coulance toegepast te worden als de 2 jaar verstreken zijn en je mag verwachten dat het product veel langer mee dient te gaan. Voorbeeld: TV gaat gemiddeld 5 jaar mee, maar na 2,5 jaar kapot. De verkoper moet dan aanbieden om de helft van de onderdelen mee te betalen. Jij betaalt dus andere helft plus eventueel uurloon.
Haha, alleen jammer dat mijn gelijk bevestigd moet worden door mevrouwtje Radar.
@Goodje: Gewoon een beroep doen op service van leverancier. En neem een Radar-tas mee als je er naartoe gaat.
@Goodje: Gewoon een beroep doen op service van leverancier. En neem een Radar-tas mee als je er naartoe gaat.

- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Dankje word vervolgd, moet blijken dat het een goed inbouw adres is en dus alles onder de garantie laat vallen...
We weten het 9 december in de avond....
We weten het 9 december in de avond....
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Zoals verwacht was kastje kapot nieuwe ingezet alles onder garantie, inclusief kop koffie.
Dit bedrijf is dus een aanrader, was aardig druk geweest met Clio die een kastje wilden laten inbouwen.
Whahahahaha hoe komt het toch.....
Dit bedrijf is dus een aanrader, was aardig druk geweest met Clio die een kastje wilden laten inbouwen.
Whahahahaha hoe komt het toch.....
Netjes geregeld!
Ik zou het ook wel in willen laten bouwen maar om nou speciaal daarvoor van Enschede naar Wijchen te rijden gaat me dan ook weer te ver
Ik zou het ook wel in willen laten bouwen maar om nou speciaal daarvoor van Enschede naar Wijchen te rijden gaat me dan ook weer te ver

- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Klopt maar zijn wel vanuit Zevenaar gekomen zover ik weet en misschien ook Rotterdam!!! Whahahaha
PS gisteren dienstje gedraaid in Borne 15/23, was 75 minuten bij 110km dus is wel te doen..
PS gisteren dienstje gedraaid in Borne 15/23, was 75 minuten bij 110km dus is wel te doen..