bagage gedeelte
bagage gedeelte
Beste mensen,
Ik weet niet wanneer het gebeurt is maar ik heb heel raars ontdekt aan de achterkant van mijn auto. Ik weet zelf nie hoet dit gebeurd is er zijn strepen witte die niet weggaan op 1 dezelfde lijn zo ongeveer _ _ _ _ deze stuk komt net onder de bagage waar je dicht doet . Tis precies of de bovenstuk van de bagage die stuk heeft geraakt het is zo moeilijk om uit te leggen . Ik ga ook een foto nog van plaatse kan dit van de trilling van men bagage zijn want ik heb der veel probleme mee
Ik weet niet wanneer het gebeurt is maar ik heb heel raars ontdekt aan de achterkant van mijn auto. Ik weet zelf nie hoet dit gebeurd is er zijn strepen witte die niet weggaan op 1 dezelfde lijn zo ongeveer _ _ _ _ deze stuk komt net onder de bagage waar je dicht doet . Tis precies of de bovenstuk van de bagage die stuk heeft geraakt het is zo moeilijk om uit te leggen . Ik ga ook een foto nog van plaatse kan dit van de trilling van men bagage zijn want ik heb der veel probleme mee
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Re: bagage gedeelte
Ikke niet snappen..
Ben vermoedelijk ook niet de enige..
dank aan Arjan :lol:
Ben vermoedelijk ook niet de enige..

Laatst gewijzigd door goodje op 30 nov 2014 12:36, 2 keer totaal gewijzigd.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...enige... 
Krassen op de bumper omdat de achterklep te laag staat afgesteld? Komt vaker voor, staat ook al een heel topic over.

Krassen op de bumper omdat de achterklep te laag staat afgesteld? Komt vaker voor, staat ook al een heel topic over.
Is da normaal ofwat ? Ik vind da wel niet kunnen en respect een beetje ben een meisje en weet nie veel van autos
Foto zegt meer dan 1.000 woorden... Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Het bovenstuk van de bagage... Bedoel je bagage als een koffer of een doos? Of bedoel je de bagageruimte?
Waar je u bagage opent heb je toch een gedeelte aan de buitenkant tis precies of de bagage zijn onderkant daar geraakt heeft en kleur heeft laten uitgaan . Ik had al problemen met men bagage ik was daarom naar de dealer geweest en daarna is dit gebeurt
Ik denk dat je dan de achterklep bedoeld die tegen de bumper komt. Terug naar de dealer en goed laten afstellen.
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Clioberna ik ben echt niet respectloos naar jou, maar ik snapte echt niks van jou verhaal..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
Der zijn wel plekken die nietmeer weggaan en die hebben dat gedaan fijn
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
bagage is kofferdeksel denk ik zo .ik heb deze plekken ook en kunnen alleen door overspuiten weg gewerkt worden.Jammer genoeg is er geen enkele dealer snel voor gevonden die dit even oplost.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Maar hoe kan dit want bij andere autos heb ik deze probleem niet gehad?
Arjan schreef:Ik denk dat je dan de achterklep bedoeld die tegen de bumper komt. Terug naar de dealer en goed laten afstellen.
- Achterklep is dan niet correct gemonteerd.
- Bij de dealer moet de klep opnieuw worden afgesteld.
- De lakschade wordt dan ook verhopen.