heemskerk garage

Voor algemene Clio 4 vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
clioberna

heemskerk garage

Bericht door clioberna »

Beste mensen ,
Zelf ben ik van belgie. Maar een garage van nederland met de naam heemskerk wilt mijn auto overkopen. Ik heb enkele vragen hierover. Kunnen ze mijn auto in nederland wel inschrijven? Is deze wel een oplichter ?
Mick
forum starter
Contacteer:

Re: heemskerk garage

Bericht door Mick »

De auto exporteren naar NL is geen enkel probleem.

De naam van de firma zegt weinig zonder een woonplaats. Overigens heb ik wel een vermoeden, als de contact persoon Chris is (dan is het waarschijnlijk oke).
clioberna

Bericht door clioberna »

Tis een kees
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Garage Heemskerk uit Rijnsburg?
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Je moet het er echt uit trekken..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
martijnm
forum starter
Contacteer:

Bericht door martijnm »

@ clioberna: Ik ben verschillende topics van je tegengekomen waar je een vraag in de groep gooit zonder aanvullende info. Ik ben gewend om eerst zelf wat actie te ondernemen voordat ik de vraag post. En als ik de vraag post, dan zet ik erbij waarom ik dit wil weten en wat ik zelf al gedaan heb om een antwoord te vinden. Op die manier blijft een forum voor iedereen interessant om te volgen.
Jij kan de wagen aan een Nederlander verkopen en hij kan op zijn beurt die auto weer doorverkopen. De auto moet hiervoor wel door de koper geïmporteerd worden en dus door jou geëxporteerd. Welke eisen hieraan gesteld worden weet ik niet, maar daar is ongetwijfeld het een en ander te vinden via het internet. Of het een oplichter is, dat is wat moeilijker te bepalen. Als het een bedrijf is, dan kun je dit bedrijf opzoeken bij de Kamer van Koophandel. Ook kun je googlen om te zien of er ervaringen over dit bedrijf te vinden zijn. Bij twijfel altijd geld tegen goederen ruilen en pas auto meegeven als je het geld ontvangen hebt. Uiteraard moet de auto meteen overgeschreven worden op de naam van de koper, zodat je gevrijwaard bent van eventuele overtredingen (of zelfs misdrijven) door de nieuwe eigenaar, na de overdracht.
Wil je meer weten, noem de naam, het adres, waar je het bedrijf gevonden hebt en of het bod redelijk is. Dat laatste is vaak een goede indicatie. Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat vaak ook!

Succes
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Algemeen”