Goedendag,
Ik wil graag running lights inbouwen in mijn clio RS.
Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met dit systeem? voornamelijk bij een clio.
En is dit uberhoud wel mogelijk?
Zijn er nog tips of dingen waar je rekening mee moet houden.
Hoop dat iemand me kan helpen,
Met vriendelijke groet,
Rob
Running lights Clio RS
-
- forum starter
- Contacteer:
Running lights Clio RS
The Underdog! 2.016V
- CLIO2PH1
- forum member
- Contacteer:
Re: Running lights Clio RS
Hoi,
Heb hier zelf ook naar gekeken en bij mij gaan ze er binnenkort op. Is wel een standaard Clio. Eric92 heeft er wel ervaring mee, heeft deze module al een keer op de verlichting gehad.
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 27&t=17842
Groeten,
Robert
Heb hier zelf ook naar gekeken en bij mij gaan ze er binnenkort op. Is wel een standaard Clio. Eric92 heeft er wel ervaring mee, heeft deze module al een keer op de verlichting gehad.
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 27&t=17842
Groeten,
Robert
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Ligt eraan welke runninglights je bedoeld, maar het kan sowieso. Van die led strips zoals je bij moderne auto's ziet, heb ik geen ervaring mee maar schijnt niet moeilijk te zijn.
Zoals CLIO2PH1 aangaf, heb ik wel ervaring met de USlights module. Dan branden je knipperlichten constant bij het aanzetten van het stadslicht. Bij het inschakelen van een knipperlicht, knippert hij gewoon zoals hij zou moeten en na de cyclus gaat hij weer terug naar constant branden.
Montage is eenvoudig maar het is wel illegaal. Zelf ben ik nooit aangehouden maar toch, je hebt er van die zuurpruimen tussen zitten. Na inbouw van xenon haperde het setje wel bij mij maar volgens mij kwam dat door mijn knullige manier van inbouwen.
Zoals CLIO2PH1 aangaf, heb ik wel ervaring met de USlights module. Dan branden je knipperlichten constant bij het aanzetten van het stadslicht. Bij het inschakelen van een knipperlicht, knippert hij gewoon zoals hij zou moeten en na de cyclus gaat hij weer terug naar constant branden.
Montage is eenvoudig maar het is wel illegaal. Zelf ben ik nooit aangehouden maar toch, je hebt er van die zuurpruimen tussen zitten. Na inbouw van xenon haperde het setje wel bij mij maar volgens mij kwam dat door mijn knullige manier van inbouwen.
Renault Clio 1.2 RN ('99)
-
- forum starter
- Contacteer:
Us lights is die bedrijf inderdaad waar ik mijn running lights wil kopen!
Is hetzelfde. Ik kom niet in de problemen met mijn xenon? Is ook achteraf ingebouwd??
Zo pakketje koste 40eu maar geeft.een leuke en mooie meerwaarde aande auto.
Ik ben benieuwd hoe je het heb geinstalleerd!
Is hetzelfde. Ik kom niet in de problemen met mijn xenon? Is ook achteraf ingebouwd??
Zo pakketje koste 40eu maar geeft.een leuke en mooie meerwaarde aande auto.
Ik ben benieuwd hoe je het heb geinstalleerd!
The Underdog! 2.016V
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Of het problemen geeft met de xenon weet ik niet. Bij mij begon het gedonder met de achteraf ingebouwde xenon maar ik neig naar mijn slechte manier van aansluiten van die module wat de storingen veroorzaakten.
Installeren is simpel maar wel vrij permanent. Je moet namelijk knippen in de kabels. Mocht je kunnen solderen dan maakt het niet zoveel uit om het weer naar origineel terug te brengen maar anders zit je daar dus een beetje mee. Kabelschoentjes bieden ook nog prima uitkomst maar solderen is natuurlijk bezig.
De handleiding die op de site van die USlights staat kan je gewoon volgen, dat is niet zo moeilijk. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.
Installeren is simpel maar wel vrij permanent. Je moet namelijk knippen in de kabels. Mocht je kunnen solderen dan maakt het niet zoveel uit om het weer naar origineel terug te brengen maar anders zit je daar dus een beetje mee. Kabelschoentjes bieden ook nog prima uitkomst maar solderen is natuurlijk bezig.
De handleiding die op de site van die USlights staat kan je gewoon volgen, dat is niet zo moeilijk. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.
Renault Clio 1.2 RN ('99)