Hallo,
Ik heb een Clio 4 90Tce gekocht met wat schade, gisteren de hele dag bezig geweest om de airbag(s) en dus gehele dashboard te vervangen incl. de airbagmodule, op zich is dit best goed gegaan !!!
Maar nu alles weer is aangesloten heb ik geen stroom meer !!! Voor deze (met de stukende airbag, brandde er op het dashboard het lampje van deur open,
ging de dashboard verlichting gewoon aan bij insteken kaart, centrale deurvergrendeling werkte gewoon enz.) werkte alles gewoon.
Natuurlijk heb ik alles nagelopen, alle stekkers zitten weer op zijn plaats, heb de module nog een keer gewisseld (in de hoop dat....) maar helaas, GEEN STROOM. Accu heeft hele nacht onder de lader gestaan, om dit in ieder geval uit te sluiten.
Wie weet wat dit kan wezen, moet haast wel een kleinigheid zijn.
Alvast bedankt voor de reacties/oplossingen.
Airbag vervangen, geen stroom !!!
Re: Airbag vervangen, geen stroom !!!
Bedankt voor je suggestie, ik heb de ruil module natuurlijk geplaatst, deze zou goed moeten zijn, deze heeft hetzelfde nummer als de stukende.
Ook heb ik de stukende terug geplaatst, helaas zonder resultaat.
Vanochtend even langs Renault geweest, zover hun weten, staat de stroom los van airbags of module, en zou er stroom moeten zijn.
Wel kan de brandstof toevoer stop gezet zijn, hiervoor moet de auto worden uitgelezen, en blokkade van de brandstofstop opgeheven moeten worden.
Ook heb ik de stukende terug geplaatst, helaas zonder resultaat.
Vanochtend even langs Renault geweest, zover hun weten, staat de stroom los van airbags of module, en zou er stroom moeten zijn.
Wel kan de brandstof toevoer stop gezet zijn, hiervoor moet de auto worden uitgelezen, en blokkade van de brandstofstop opgeheven moeten worden.
Re: Airbag vervangen, geen stroom !!!
HeHe, gevonden, zat in de kaartlezer (waar je de kaart in doet !!!
Toch bij terug plaatsen van dashboard hoogstwaarschijnlijk sluiting gemaakt.
Alles werkt nu weer, alleen start nog niet, als ik het goed begrepen heb moet de computer gereset worden omdat de brandstof toevoer stop is gezet.
Zal morgen proberen of ik hem met OBD kan uitlezen.
Toch bij terug plaatsen van dashboard hoogstwaarschijnlijk sluiting gemaakt.
Alles werkt nu weer, alleen start nog niet, als ik het goed begrepen heb moet de computer gereset worden omdat de brandstof toevoer stop is gezet.
Zal morgen proberen of ik hem met OBD kan uitlezen.