Heb de code uit laten lezen, deze geeft aan P1020 gaskleppositiesensor G69, storing in stroomcircuit.
Wie kan me zeggen waar die sensor zit.
Mij auto loopt niet harder dan 15km of loopt vanzelf zonder gas te geven. Als ik de stekker van het gasklephuis eruit haal, veranderd er niets, blijft gewoon lopen. Je kunt het gaspedaal induwen, maar reageert niet. Wie helpt mij met de oplossing.
electrische storing code P0120
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
Re: electrische storing code P0120
de gasklep positiesensor zit in het gasklephuis.
Volgens mij kun je dit resetten door een tijdje (kwartiertje of half uurtje) de accupolen los te halen
Volgens mij kun je dit resetten door een tijdje (kwartiertje of half uurtje) de accupolen los te halen
Diverse malen geprobeerd, maar heel even de klemmen er af gehad. De foutmelding wel met een computer verwijderd. Maar het blijft terug komen. Waarom moet ik hem een kwartier tot een half uur
van de accu afhalen?
van de accu afhalen?
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
binnen een paar tellen is niet alle stroom overal uit je moet hem echt langer als een "minuutje" af halen
ps: als je originele radio hebt let wel op dat je dan de radiocode weet
ps: als je originele radio hebt let wel op dat je dan de radiocode weet
- Niels v Dijk
- beginner
- Contacteer:
Ik denk dat het in de stekker op het gasklep huis zit of de bedrading ervan. Ik weet welke motor erin ligt?
Soms zit er bij de pedalen nog een stekker, deze zou je (afhankelijk van je auto/motor) door kunnen solderen
Soms zit er bij de pedalen nog een stekker, deze zou je (afhankelijk van je auto/motor) door kunnen solderen
Clio III RS 197 Luxe BlueDynamo
Mijn man heeft het gasklephuis uitgebouwd en onderdelen daarom heen schoon gemaakt en ik heb het gasklephuis gereinigd, zat vol rond het klepje en het huis van binnen met zwarte smurrie , die bijna niet te verwijderen was. Heb het schoon gemaakt met een doekje, daarop opgespoten motorreiniger met schroevendraaier met doekje zwarte smurrie verwijderd. Aangesloten en hij heeft geen storing meer aan. Iedereen bedankt voor de tips en adviezen.
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
Mooi dat je storing is opgelost.
Dan heb je toch ook nog een ander probleem als er zoveel zulke harde aanslag daar zit?
Dan heb je toch ook nog een ander probleem als er zoveel zulke harde aanslag daar zit?