Hallo alle leden, na lange tijd ben ik weer eens terug met een Clio RS. Heb vanaf 2003 tot 2009 veel Renault Sport gereden ook alle rs Jes. gehad en Megane Turbo's ook. De r25, R26 Clio 182PK, Clio V6 enz. te veel om op te noemen.
Ben in 2009 overgestapt naar BMW ook een hoop gehad denk aan een 330I compleet M# en een 545I compleet M5 gebouwd en nog vele meer.
Ben een auto liefhebber dus had 3 a 4 auto's per jaar.
Nu ik de nieuwe RS had gezien met flippers had ik toch weer een goed gevoel. Ik heb daarom ook belastoren mijn 545i eruit te doen en een RS te kopen.
Sinds vorige week heb ik hem opgehaald kenteken. 7-TZL-12
Moet zeggen ben erg tevreden en rijdt erg leuk. Veel fun voor niet te veel geld, weer blij met mij RS.
Clio 4 Rs aangekocht
- hascliors40
- beginner
- Contacteer:
Re: Clio 4 Rs aangekocht
Gefeliciteerd met de aankoop. Welke kleur/uitvoering heb je gekocht?
Zonde dat je die Clio V6 hebt weggedaan.
Zonde dat je die Clio V6 hebt weggedaan.
- hascliors40
- beginner
- Contacteer:
Een witte met zwarte strepen.
vindt het wel erg jammer dat er geen R-Link opzit, had 2 weken geleden in de GT van mijn buuvrouw gereden vandaar dat ik weer om was met de Clio, zei heeft automaat flippers en R-Link, vond die geluidjes wel erg vet.
Ben nu zelf bezig Menavrus op de Medianav te zetten wil nog niet echt lukken.
vindt het wel erg jammer dat er geen R-Link opzit, had 2 weken geleden in de GT van mijn buuvrouw gereden vandaar dat ik weer om was met de Clio, zei heeft automaat flippers en R-Link, vond die geluidjes wel erg vet.
Ben nu zelf bezig Menavrus op de Medianav te zetten wil nog niet echt lukken.
- hascliors40
- beginner
- Contacteer:
- hascliors40
- beginner
- Contacteer:
Bedankt.