Hoi allemaal,
Het glas van mijn breedtestralers begint een beetje dof te worden, de oorzaak zit aan de binnenkant.
Mijn dealer zegt dat het kosten/baten verhaal niet te doen is als hij het vervangt.
Kan ik deze zelf schoonmaken, en hoe doe ik dat?
Glas breedtestralers, Clio3.1 schoonmaken: howto?
Glas breedtestralers, Clio3.1 schoonmaken: howto?
Clio 3ph1 Rip Curl 1.2 TCE, 2009
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Glas breedtestralers, Clio3.1 schoonmaken: howto?
Ik persoonlijk raad het je niet aan, maar je kan het proberen.
Het is eigenlijk bijna onbegonnen werk om mistlampen of koplampen open te maken, het glas zit aan de behuizing gekit.
Hiervoor zal je dus de lampen in de oven moeten leggen voor de kit zacht te maken. Niet te warm anders smelt de plasticbehuizing.
Dan zal je met een mesje het kit moeten los snijden en hopen dat je met het openen niet 1 van de plastic clipjes breekt.
Het is eigenlijk bijna onbegonnen werk om mistlampen of koplampen open te maken, het glas zit aan de behuizing gekit.
Hiervoor zal je dus de lampen in de oven moeten leggen voor de kit zacht te maken. Niet te warm anders smelt de plasticbehuizing.
Dan zal je met een mesje het kit moeten los snijden en hopen dat je met het openen niet 1 van de plastic clipjes breekt.
Groeten, Vincent.
Re: Glas breedtestralers, Clio3.1 schoonmaken: howto?
Toen ik las dat het glas aan de behuizing gekit zit dacht ik al.. laat maar zitten
.
Beter om de 2 units dan maar te vervangen als de tijd daar is -> ben niet zo handig, en helemaal niet met dit soort capriolen!

Beter om de 2 units dan maar te vervangen als de tijd daar is -> ben niet zo handig, en helemaal niet met dit soort capriolen!
Clio 3ph1 Rip Curl 1.2 TCE, 2009