Radio Clio III ph2 in ph1

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
Arie-Kanarie
beginner
Contacteer:

Radio Clio III ph2 in ph1

Bericht door Arie-Kanarie »

Is het mogelijk om een radio uit een Clio III ph2 met Bluetooth in een ph1 te zetten om zo muziek vanaf een mobiel te streamen via BT?
Heb op internet diverse afbeeldingen gezien van ph2's met Bluetooth radio, die hadden allemaal zo'n scherm voor de navigatie op het dashboard. Is zo'n scherm dan ook vereist, of kan het standaard scherm uit de ph1 ook?
Het gaat mij alleen om muziek te streamen via Bluetooth, navigatie en carkit heb ik niet nodig. De bediening bij het stuur zou ik wel graag werkend houden.

Wat is jullie ervaring, zijn deze radio's makkelijk te vinden via sloop of marktplaats/Ebay? Bij de dealer vast ook wel te koop, maar dan waarschijnlijk voor iets te veel euro's.
Renault Clio III TCe 100 Dynamique 2008 -- Afbeelding
king_
Beheerteam
Contacteer:

Re: Radio Clio III ph2 in ph1

Bericht door king_ »

Zelfde auto, zelfde vraag! :)
Clio 3ph1 Rip Curl 1.2 TCE, 2009
Sp33dFr34k
forum member
Contacteer:

Bericht door Sp33dFr34k »

Geen antwoord op je vraag, maar waarom geen Yatour met bluetooth? Zal iig een stuk goedkoper zijn en geeft je meer opties ook nog.
Arie-Kanarie
beginner
Contacteer:

Bericht door Arie-Kanarie »

Yatour zou een oplossing zijn als vervanging van mijn huidige ACB met kuren. Echter las ik op internet wat tegenvallende verhalen over het USB gedeelte. Maar ik zal nog eens zoeken naar ervaringen met de bluetooth versie. Anders misschien toch een Dension overwegen. Goede ervaringen mee en komt iets degelijker over.
Heb jij ervaring met Yatour en bluetooth? Is vorige en volgende nummer via de radio te bedienen?
Renault Clio III TCe 100 Dynamique 2008 -- Afbeelding
Sp33dFr34k
forum member
Contacteer:

Bericht door Sp33dFr34k »

Wel ervaring met Yatour, helaas niet icm bluetooth. USB/SD werkte wel prima voor mij, enige probleem wat ik had (best een groot probleem), is dat om de een of andere reden sommige liedjes gewoon niet pakten, ben er nooit echt achter gekomen waarom dat was. Had in ieder geval niets met bitrate of bestandsnamen te maken, maar ik denk dat dat met bluetooth sowieso omzeild wordt omdat je dan streamed als het ware. Dension is ook een oplossing inderdaad, alleen wat duurder. Wellicht wat ervaringen zoeken en vergelijken.
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”