Lichtsensor/regensensor acheraf bijplaatsen
Lichtsensor/regensensor acheraf bijplaatsen
Weet er iemand of de lichtsensor en eventueel ook regensensor achteraf nog bijgeplaatst kunnen worden
Re: Lichtsensor/regensensor acheraf bijplaatsen
Welkom bij ccnl
Stel je anders eerst even voor.
En misschien kan je de vraag wat duidelijker neerzetten ?.
Ik heb nog geen clio 1 gezien met lichtsensor of regensensor dus denk niet dat het een mk1 is?
Stel je anders eerst even voor.
En misschien kan je de vraag wat duidelijker neerzetten ?.
Ik heb nog geen clio 1 gezien met lichtsensor of regensensor dus denk niet dat het een mk1 is?
Groet, Roland.

Grand prix #414

Grand prix #414
Licht- en regensensor is vanaf Clio 2 (Initiale en RS) bouwjaar 1999 

Ik heb onlangs een clio 4 'graphite' gekocht vlamrood
Nu is mijn vraag of er achteraf nog een lichtsensor bij te plaatsen is, of is dit enkel maar mogelijk van de fabriek uit
Nu is mijn vraag of er achteraf nog een lichtsensor bij te plaatsen is, of is dit enkel maar mogelijk van de fabriek uit
Verplaatst naar de Clio 4 afdeling
Alleen het plaatsen van de sensor is niet voldoende. Wanneer de bekabeling aanwezig is zal het aansluiten wel lukken. Laten werken is een ander verhaal, daarvoor zal er in de rekeneenheid (UCH) ook geprogrammeerd moeten worden om de boel aangestuurd te krijgen. Waarschijnlijk heb je dan ook nog een andere bedieningspook nodig bij het stuur.

Alleen het plaatsen van de sensor is niet voldoende. Wanneer de bekabeling aanwezig is zal het aansluiten wel lukken. Laten werken is een ander verhaal, daarvoor zal er in de rekeneenheid (UCH) ook geprogrammeerd moeten worden om de boel aangestuurd te krijgen. Waarschijnlijk heb je dan ook nog een andere bedieningspook nodig bij het stuur.
- Sp33dFr34k
- forum member
- Contacteer:
Lang verhaal kort, het gaat maar het zal een aardig prijzig grapje worden