Ik zal morgen even een foto posten.
Ik heb vandaag mijn kachelradiator vervangen. Om het water af te tappen heb ik links voor het binnenscherm losgemaakt. In het plastic deel voor het scherm links voor zit een roze draad geklikt. Hij eindigt ergens onder koplamp en de andere kant is een vrouwelijke stekker. Ik ben bang dat ik hem heb los getrokken maak ik kan echt niet zien waarvan.
Heeft iemand een idee??
Oh ja het is een clio uit 1995 een 1.4 automaat.
Waar is die roze kabel voor
Re: Waar is die roze kabel voor
Hierbij de foto's
De kabel:
Hij zit in het linker voorscherm en gaat naar de draaiboom net onder de linker koplamp.

En het scherm waar hij in vast geklikt zit

Enig idee waar de kabel voor is? Ik heb geen idee en weet niet waar hij heen moet. Ik zie ook geen punt waar de stekker op kan..........
De kabel:
Hij zit in het linker voorscherm en gaat naar de draaiboom net onder de linker koplamp.

En het scherm waar hij in vast geklikt zit

Enig idee waar de kabel voor is? Ik heb geen idee en weet niet waar hij heen moet. Ik zie ook geen punt waar de stekker op kan..........

Zo zit het aan de rechterkant. Er zit in de draad ook een soort bolletje. Op de foto helemaal links aan het einde daar waar de draad weer terug gaat.

Ik heb de rechterkabel gevolgd en die eindigde in het niets. Ik vermoed dat deze kabels zijn voor het signaleren van slijtage aan de remblokken of maar ik heb ze niet aangesloten en alles lijkt het gewoon te doen.
Met warm kacheltje nu!
Zo was het gisteren nog!

Met warm kacheltje nu!
Zo was het gisteren nog!

- 112mark
- forum starter
- Contacteer:
Ik zou haast zeggen dat dat op het draadje voor de slijt indicator voor de remschijven is. Probeer eens de draad kort te sluiten naar de ground. Dan zou als het goed is het lampje op het dasboard moeten gaan branden.
Clio 2 Phase 1 uit 1999
is 100% zeker de slijtindicator
Dank! Er zitten nu blokken in zonder een aansluiting daarvoor dus ik sluit ze niet aan. Aan de andere kant zit er niet eens een stekkertje meer aan! Maar ik ben gerust gesteld. Het is niet iets anders essentieels!
Hij doet het weer prima met zijn nieuwe kacheltje!!!!!!
Hij doet het weer prima met zijn nieuwe kacheltje!!!!!!