Aanmaken account

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
Kona74

Aanmaken account

Bericht door Kona74 »

Ik zal er ongetwijfeld met mijn vage hoofd overheen gekeken hebben, maar weet iemand hoe je een account aanmaakt voor het gebruik van R-Link? Ik zoek me de pleuris op My Renault, maar ik zie nergens waar ik dat moet doen. Ik heb een filmpje van Renault zitten kijken hoe dat zou moeten, maar ik herken niet veel... Helluuuuuuup!
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Re: Aanmaken account

Bericht door klmklmklmklm »

Normaal linksboven account maken.ander hier zoeken en je vind.

https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 45&t=18746
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
Kona74

Bericht door Kona74 »

Super, bedankt! Echter zie ik nergens het hoofdstukje 'R-Link' in My Renault...
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Auto al aangemeld?Rlink al geactiveerd door dealer dat kan dagen duren.?

Geen R-Link bij je MyRenault?

Verwijder je huidige auto bij MyRenault > Mijn auto;
Voeg opnieuw je auto toe;
Vraag bij de dealer of ze deze [KLIK] handleiding (PDF) hebben uitgevoerd.
Indien nog steeds geen R-Link bij je MyRenault: Bel 0800-0303 of mail contact-klant@renault.nl / klantrelaties@renault.nl

NB: R-Link Toolbox werkt met Windows 8 en met een 64bit besturingssysteem (getest).

Hopelijk helpt deze handleiding andere R-Link eigenaren een hoop frustratie te voorkomen. Mochten er onduidelijkheden zijn laat dan een reactie achter. Op- en aanmerkingen zijn zeer welkom!
Afbeelding
Kona74

Bericht door Kona74 »

Thnx! Auto verwijderd en opnieuw toegevoegd, nu staat ie er wel tussen.
SoesLies
forum starter
Contacteer:

Bericht door SoesLies »

Wij hadden gisteren hetzelfde. Service-activatie in de auto gedaan. Toen naar binnen gelopen. Ons 30 minuten lang scheel gezocht naar het R-Link kopje, dat volgens het boekje en de instructievideo links in het menu moest staan. Niets...
En ineens; PLOP. Stond deze er wel bij; niks aangepast. Bleek gewoon dat we te ongeduldig waren en moesten wachten tot de service actief werd gezet door Renault. :) Duurde ongeveer 1,5 uur na activatie vanuit de auto.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Je ziet wel die zoekt die vind.Activatie duurde bij mij 2 dagen.Daarna zeker van de zes maanden gratis 4 maanden niet gewerkt.En van renault niets gekregen.0,0,0,0,0,0 shame renault belgie.
Afbeelding
SoesLies
forum starter
Contacteer:

Bericht door SoesLies »

Overigens zijn de abonnementen in Nederland nu een jaar gratis, niet meer 60 dagen ofzo. Top! Daarna 169 euro per 3 jaar.
zinitzio

Bericht door zinitzio »

Ik zag dat je nu ook een Facebook app kunt downloaden. Ik krijg de melding dat het bij een abonnement hoort. Het is mij niet duidelijk bij welke. Hetzelfde verhaal is het bij de benzineprijzen app. Beetje onduidelijk. Misschien is er iemand die het wel weet.
Lutecia
forum starter
Contacteer:

Bericht door Lutecia »

Probleem van facebook is bekend. Vanaf 1 juli geleverde auto's hebben dit probleem blijkbaar niet. Renault heeft mij meegedeeld dat het probleem bekend is dat en dat men er mee bezig is in Frankrijk. Ligt ana een Pack wat niet geactiveerd is.
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”