Ziet er wel gaaf uit stuur en stoelen erg mooi.
Velgen wel mooi maar ook erg druk, dus beetje gemengd gevoel.
Mistlampen voor en gril erg mooi.
Uitlaad pijp ook lekker grof en chroom.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
Ik zie projectielenzen in de koplampunits!! Dus ws ook xenon.....of zelfs oled. Wat ontzettend flauw van Renault zeg, om dat nu alsnog op de Clio te introduceren. Had dat gewoon meteen gedaan. Of in ieder geval als optie. Nouja, enig pluspuntje is misschien dat je de units straks after-market erin kan laten monteren.
Zie ik daar nu ook een automatisch dimmende binnenspiegel? Die miste ik nogal bij de Dynamique/GT. Was in 2003 standaard op de luxere levels van de Megane, dan mag dat 11 jaar later toch wel doorgesijpeld zijn naar het lagere segment.
Zou Renault met deze Initiale gemiste kansen willen goedmaken?
Clio IV Phase 1 TCe 90 Dynamique Bleu de France (Augustus 2014)
Comfort extra, R-Link, City extra, Passion Noir
Ook de DRL's zijn verdwenen. Deze zijn waarschijnlijk verwerkt in de koplampen. Erg mooi!
Heb zelf een dynamique en vind het jammer dat opties als xenon en dimmende binnenspiegel er niet op zitten of los te bestellen zijn.
Denk dat ik even ga afwachten wat dit model gaat doen dadelijk.
Mocht hij te duur worden, dan ga ik toch wel even informeren naar het naderhand inbouwen van xenonunits en een dimmende binnenspiegel, wat ongetwijfeld ook niet goedkoop zal zijn.
Ik vrees het ook Bartr0ving....maar dan vind ik dat wel super flauw van Renault. Steun je het merk door een koper van het eerste uur te zijn (ik niet hoor maar velen hier wel) en dan wordt je als het ware afgestraft omdat ze pas na 2 jaar alsnog met xenon en DRL in de koplampen komen. Want zeg nu zelf, dat is toch echt een misser van ze om dat niet meteen als optie op de Clio IV te leveren. Ik vind dat ze het eigenlijk nu alsnog als een after-market optie moeten leveren.
Ik heb die dagrijverlichting die Renault tussen de koplampen heeft geplakt vanaf het begin behoorlijk petje gevonden.
Ik merk ook dat sommige tegenliggers de auto (daardoor?) te smal inschatten.
Die Initiale is zoveel mooier dan de Expression/ Dynamique...
Dat smalle is exact de reden dat ik mijn DRL´s geplastidipt heb. Vind het er erg cheap uitzien en totaal niet in lijn met de grille. Oplossing: led's als stadslampjes en dan altijd stadslichten voeren. Oogt veel beter!
Ik heb er een in Remiremont (Frankrijk) staan bewonderen; wat je schijft; waanzinnig mooi, helemaal mee eens! Echt zeer geslaagd. Alleen afwerking (diamantee) van de velgen, kan mij niet bekoren.
Ben benieuwd of en wanneer ze in Nederland zullen verschijnen......