info berichten

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
Wazige!
forum starter
Contacteer:

info berichten

Bericht door Wazige! »

Goedemiddag allemaal,

Ik heb op mijn R-link info berichtjes staan, met de melding over product activatie. Deze blijven er maar staan, ook als ik wis klik.
Is er een mogelijkheid om deze berichten weg te halen. Ik heb er inmiddels 8 staan, en het irriteert me mateloos :evil3:
zinitzio

Re: info berichten

Bericht door zinitzio »

Wellicht heb je apps op je R-Link staan met een licentie. Bijvoorbeeld Coyote. Zijn er apps die je niet gaat verlengen of niet gebruikt dan zou je die kunnen verwijderen. In dat geval krijg je ook geen melding meer. Ik heb dat gedaan met het Coyote systeem. Daar kreeg ik meldingen van. Welke meldingen krijg je zoal?
Wazige!
forum starter
Contacteer:

Bericht door Wazige! »

eh.. ik weet ze zo niet uit het hoofd, maar zo ongeveer van alles, inderdaad coyote heb ik gezien, calculator, aquarium (waardeloze app :roll: ) en nog een paar gratis zaken. Ik weet niet hoe lang ik deze mag gebruiken, maar ik heb de auto pas een paar weken, ik mag toch aannemen dat het nog niet allenaal verlopen is..
zinitzio

Bericht door zinitzio »

Bij een nieuwe auto krijg je 3 maanden alles gratis. Daarna moet je licenties gaan kopen. Tom Tom is natuurlijk het belangrijkste. Ik heb alleen de belangrijkste dingen erop staan. Zoals de pechhulp app. Die zit ook in een abonnement.
Wazige!
forum starter
Contacteer:

Bericht door Wazige! »

ik heb ze nog eens bekeken, en het zijn allemaal conformations. Waaronder meerdere 'gratis' producten zoals de calculator. Ook van deze heb ik zo'n melding. Ik kan deze niet wissen, en de opties de er zijn, verleng en later, doen niets. Verleng zorgt er voor dat ze weer ff weg zijn, maar ze komen doodleuk later weer terug. De 'later' funtie doet niets.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

Al eens via de pc geprobeerd (rlinktool)?
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Je moet op de knop "Later" tikken om ze te verwijderen ;)
Wazige!
forum starter
Contacteer:

Bericht door Wazige! »

Via de R-link tool kan ik er niets mee. Ik heb inderdaad weer Later gebruikt nu, en ze zijn op dit moment nog steeds weg. Vorige keer duurde het ook een paar dagen voordat ze weer terug kwamen, maar we zullen zien :)

P.s. Ik las ergens over het verwijderen van de Clio en Renault letters. Kan dat ook bij de Clio IV?
zinitzio

Bericht door zinitzio »

Letters verwijderen kun je op meerdere manieren doen. Dit is er een van. Er zijn Clio's IV die "Clio" hebben verwijderd.

[youtube]RuGKPz0RcoI[/youtube]
Laatst gewijzigd door Arjan op 25 jul 2014 22:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Filpje zichtbaar gemaakt
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”