In de Expression zit een leren stuur. Ook in de dynamique zit dat. Wat is jullie ervaring ermee? Ik vind het heel dun leer aanvoelen, tegen hard plastic aan. Ik heb diverse veschillende sturen in mn handen gehad de afgelopen jaren, met leer. Dat voelde veel meer echt leer dan de expression.
Jullie ervaring?
Leren stuur
-
- forum starter
- Contacteer:
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Leren stuur
Na een jaartje Clio rijden denk ik er ongeveer hetzelfde over. Ik kan slechts vergelijken met het leren stuur uit mijn vaders Mercedes C-klasse maar die is echt stukken zachter. Nu is dit misschien wel appels met peren vergelijken; een Clio is een stadswagen en Renault is nu ook niet bepaald een "premium" merk.
De kwaliteit van het stuur is (naar mijn mening) echter wel correct voor dit segment wagens. In ieder geval zal dit lederen stuur van de Clio prettiger aanvoelen dan het rubberachtige stuur van de basisuitvoering.
De kwaliteit van het stuur is (naar mijn mening) echter wel correct voor dit segment wagens. In ieder geval zal dit lederen stuur van de Clio prettiger aanvoelen dan het rubberachtige stuur van de basisuitvoering.

Clio IV Dynamique TCe90, Rouge flamme