Update naar Europa kaart V930 via INTERNET

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
Stellingen90

Update naar Europa kaart V930 via INTERNET

Bericht door Stellingen90 »

Er komen steeds meer meldingen dat het mogelijk is om de Europa kaart te updaten naar versie V9.30. Door een aantal Captur bezitters ook daadwerkelijk gedaan en het WERKT ook (zoals screenshots tonen). Kennelijk gaat het op uitnodiging, dus de uitrol ervan gaat in "batches".

Advies voor degenen die ondertussen versie V9.25 in bezit hebben is om de oudere SD-card van V9.06 of V9.10 voor deze update te gebruiken. Dat werkt gewoon en dan heb je in ieder geval een spiksplinternieuwe V9.25 nog als reserve (of om te verkopen :laugh4: )

NB Lijkt erop dat de upgrade melding alleen komt bij degenen die een Clio/Captur (met TomTom Europa kaart) hebben en waarvan de auto minder dan 60/90 dagen geleden geleverd is. Captur rijders die de auto al langer hebben krijgen (tot nu toe) geen melding om de kaart te upgraden. Degenen die zich (via dit of "het andere" forum) goed op de hoogte stellen, weten trouwens allang hoe ze aan een gratis upgrade naar in ieder geval versie V9.25 kunnen komen :thumbsup:
Laatst gewijzigd door Stellingen90 op 05 jul 2014 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
zinitzio

Re: Update naar Europa kaart V930 via INTERNET

Bericht door zinitzio »

Mooi. Wat moet ik doen?
Stellingen90

Bericht door Stellingen90 »

Wachten tot er een melding komt op de R-link tool denk ik. Je schijnt het niet zelf te kunnen activeren.

Lees op dit forum (waar meer gepost wordt dan hier) de actuele stand van zaken en de ervaringen met het upgraden:
http://www.renaultforum.nl/forum/post10 ... ml#p109605
Surreallistic
forum starter
Contacteer:

Bericht door Surreallistic »

Ik vraag me oprecht af wat de update inhoudt? In 3 maanden louter kaartupdates voor tomtom gaat echt nergens over....
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

Krijgen we nu een update naar 9.30?Ik had gisteren een update via internet gedaan maar kaart in rlink geeft nog steeds 9.25 aan.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

woensdag opgehaald tomtom versie was v910 deze zojuist via myrenault kunnen updaten op de SD kaart naar 930.Dit heb ik op het andere forum gelezen.Dus als ik het goed heb heeft deze meneer zijn versie 9.10 naar 9.30 kunnen updaten.En hier op het forum verkopen ze deze kaarten(9.10) omdat ze in die tijd niet konden updaten.Mooi van renault is dat.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”