Waarschuwing gordel/deur
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Waarschuwing gordel/deur
Heeft iemand enig idee hoe en/of waar de waarschuwingen voor de losse gordel of openstaande deur zitten aangesloten om de lampjes op het schermpje te laten oplichten?
Renault Clio 1.2 RN ('99)
Re: Waarschuwing gordel/deur
Exact hoe weet ik ook niet. Heeft met de deurschakelaar binnenverlichting (openstaande deur) te maken en een contact in de sluiting van de gordel.
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Hmm jammer. Denk dat ik dan toch op de sloop maar eens rustig ga kijken naar hoe het precies zit.
Oh en dan heb ik nog een leuke vraag, zijn de tellerbakken van alle Clio 2.1 uitwisselbaar? Mijne heeft bijvoorbeeld niet de olie controle en geen boordcomputer maar de olie controle lijkt me leuk om erbij te hebben.
Ik vind die tellerbakken die de meldingen STOP en SERV erbij hebben ook veel mooier, maar lukt dat allemaal?
Oh en dan heb ik nog een leuke vraag, zijn de tellerbakken van alle Clio 2.1 uitwisselbaar? Mijne heeft bijvoorbeeld niet de olie controle en geen boordcomputer maar de olie controle lijkt me leuk om erbij te hebben.
Ik vind die tellerbakken die de meldingen STOP en SERV erbij hebben ook veel mooier, maar lukt dat allemaal?
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 91#p374491
8e foto...
Dat is toch het instrumentenpaneel van een phase2?
Anders op de sloop even vragen of je het mag uitproberen en als het niet werkt dan leg je het weer terug
8e foto...
Dat is toch het instrumentenpaneel van een phase2?
Anders op de sloop even vragen of je het mag uitproberen en als het niet werkt dan leg je het weer terug

- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Volgens mij is dat 1 van een phase 1.
Ik was een tijd terug ook op de sloop om een elektrisch mechanisme in mijn auto te testen. Schijnbaar was dit een groot probleem voor de eigenaar want het kon allemaal maar net met tegenzin.
Toen hij niet helemaal lekker werkte heb ik hem teruggelegd en tegen de eigenaar gezegd dat ik hem niet hoef omdat hij niet goed werkte.
Daar was meneer totaal niet van gediend en vertelde mij 'dat wij zo niet werken'. En 'dat ik maar ergens anders moet kijken'. Ik snapte er helemaal niks van. Wat heb ik fout gedaan? Gaf geen antwoord meer op mijn vragen en ik moest maar gewoon opdonderen. Heel apart. Die sloop ga ik ook niet meer naar toe.
Ik was een tijd terug ook op de sloop om een elektrisch mechanisme in mijn auto te testen. Schijnbaar was dit een groot probleem voor de eigenaar want het kon allemaal maar net met tegenzin.
Toen hij niet helemaal lekker werkte heb ik hem teruggelegd en tegen de eigenaar gezegd dat ik hem niet hoef omdat hij niet goed werkte.
Daar was meneer totaal niet van gediend en vertelde mij 'dat wij zo niet werken'. En 'dat ik maar ergens anders moet kijken'. Ik snapte er helemaal niks van. Wat heb ik fout gedaan? Gaf geen antwoord meer op mijn vragen en ik moest maar gewoon opdonderen. Heel apart. Die sloop ga ik ook niet meer naar toe.
Dat instrumentenpaneel van die foto is ook hoe mijn fase 1 paneel eruit ziet in elk geval!
2000 Clio 2, Phase 1, 1.4
Flauw...Eric92 schreef:Volgens mij is dat 1 van een phase 1.
Tja, je mag natuurlijk ook wel even naar Raalte afreizen om mijn instrumentenpaneel te testen :P
Er zal vast wel een andere sloperij zijn in de buurt van Groningen...

- d-passion
- forum starter
- Contacteer:
Mocht je interesse hebben, ik heb nog zo'n instrumenten paneel liggen.
21x.xxx op de klok en dat is er 1 met stop e.d. Als ik het me goed herinner.
Zal.morgen nog ff checken. Sowieso de grijze platen en niet de witte.
21x.xxx op de klok en dat is er 1 met stop e.d. Als ik het me goed herinner.
Zal.morgen nog ff checken. Sowieso de grijze platen en niet de witte.
Mijn stijl is geen stijl,
Geen stijl is ook stijl,
Ergo ik heb stijl :lol:
Geen stijl is ook stijl,
Ergo ik heb stijl :lol:
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Er zit gelukkig nog een goede sloop (met zelfbediening) naast waar ik wel altijd een goede ervaring mee heb. Ga daar volgende week ook even kijken.
Mocht het werken dan heb ik daar wel interesse in d-passion. KM stand zou ook goed uitkomen aangezien ik nu bijna op de 212k zit
Mocht het werken dan heb ik daar wel interesse in d-passion. KM stand zou ook goed uitkomen aangezien ik nu bijna op de 212k zit