Coyote

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
Mick
forum starter
Contacteer:

Coyote

Bericht door Mick »

Kan iemand me vertellen wat Coyote is? Heb het vanochtend aangezet, maar snap er niet veel van....

Krijg een vreemd scherm, met een auto en nummers, oogjes met x km en 3 sterren. Onderaan heb je pijltjes naar beneden en naar boven een een rood driehoek....

Wat moet je hiermee of kun je hiermee??
Mick
forum starter
Contacteer:

Re: Coyote

Bericht door Mick »

Aanmelden bij My Renault lukt trouwens ook niet, mijn kenteken is onbekend.... Moet de dealer dat regelen ofzo?
zinitzio

Bericht door zinitzio »

Het Coyote systeem is wazig. Het principe is zo, je ziet iets op de weg wat belangrijk is voor medeweggebruikers. Druk op het scherm op een icoon en je medeweggebruikers worden gewaarschuwd als zij ook het Coyote systeem gebruiken. De cijfers zijn het aantal medeweggebruikers, de afstand en het gevaar. In Nederland wordt dit systeem nauwelijks gebruikt. Ik heb mijn licentie niet meer verlengd na 3 maanden.
zinitzio

Bericht door zinitzio »

Het aanmelden op My Renault gaat via het chassisnummer en het kenteken. Als je je bestelling hebt gevolgd via je account dan moet je na de levering van je auto deze verwijderen en je auto opnieuw aanmelden. Dan krijg je ook updaten en apps te zien. Na het verstrijken van een licentie komen er nieuwe voorstellen zichtbaar. Bijvoorbeeld de Tom Tom voor 1 of 3 jaar verlengen.
Mick
forum starter
Contacteer:

Bericht door Mick »

zinitzio schreef:Het aanmelden op My Renault gaat via het chassisnummer en het kenteken. Als je je bestelling hebt gevolgd via je account dan moet je na de levering van je auto deze verwijderen en je auto opnieuw aanmelden. Dan krijg je ook updaten en apps te zien. Na het verstrijken van een licentie komen er nieuwe voorstellen zichtbaar. Bijvoorbeeld de Tom Tom voor 1 of 3 jaar verlengen.
Heb nooit een account gehad zover ik weet. Zowel het vin als het kenteken worden niet herkent.

Zal morgen de dealer wel ff bellen...
Mick
forum starter
Contacteer:

Bericht door Mick »

zinitzio schreef:Het Coyote systeem is wazig. Het principe is zo, je ziet iets op de weg wat belangrijk is voor medeweggebruikers. Druk op het scherm op een icoon en je medeweggebruikers worden gewaarschuwd als zij ook het Coyote systeem gebruiken. De cijfers zijn het aantal medeweggebruikers, de afstand en het gevaar. In Nederland wordt dit systeem nauwelijks gebruikt. Ik heb mijn licentie niet meer verlengd na 3 maanden.
Wazige bedoeling.... Geloof niet dat ik het ga gebruiken, de RS monitor vind ik leuker om als standaard te gebruiken.

Dank je voor de uitleg!
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”