Een tijdje geleden (1 a 2 weken) heb ik met genoegen een nieuwe auto kunnen halen, Renault Clio 2003 Initiale 1.6 16V.
Nu is het zo dat alles gewoon naar behoren werkt alleen stuit ik mezelf op het volgende probleem.
Wanneer ik een gebrande CD probeer af te spelen door middel van de originele ingebouwde CD speler dan doet ie dat niet. Na 5 seconde geratel springt het apparaat op Error CD en spuwt ie deze eruit. Dit heeft ie al met verschillende CD's zo gedaan.
Wat ik al heb geprobeerd:
-gezocht op deze forums (CCNL) maar niet echt iets terug kunnen vinden
-gezocht op google, niet duidelijk/wazig (zal wel aan mij liggen)
-betreffende liedjes zijn .mp3 files gebrand op CD-R
-.WAV geprobeerd, niet gelukt
-2 liedjes op 1 CD gebrand (las ergens dat ie maar max 15 liedjes op 1 CD kon uitlezen of iets dergelijks/in die zin) ook niet gelukt
-originele CD's heb ik nog niet kunnen testen (heb er geen

-3 verschillende programmas gebruikt om mee te branden om verschillende manieren
*ImgBurn (Write files/folders to disc, niet gelukt)
*CDBurnerXP (zowel .mp3 als .wav op aparte CD's gebrand d.m.v. de bestanden te slepen naar het programma)
*DeepBurnerPRO (Audio CD gemaakt, niet gelukt. Zowel .mp3 als .wav op aparte CD's)
-Betreffende (gebrande) CD's heb ik ook in de CD Wisselaar gedaan maar toen deden ze het ook niet
Hopende op enige oplossingen waarbij ik alsnog (niet-originele) CD's af kan spelen zonder de originele CD-speler te vervangen.
Met vriendelijke groet,
Em.
PS: Op de forums zag ik iets voorbij komen van een audio connection box voor renaults door renaultgarages. (van rond de 170 tot 300 euro). Houdt dit in dat ik dan nog de knoppen van de radio en volume knoppen achter het stuur nog kan gebruiken? of is dit niet meer van toepassing. Dit is namelijk de voornaamste reden dat ik de orignele CD speler wil behouden. (i.v.m. de knoppen achter het stuur dus)