geen foutmeldingen, maar toch doet auto het niet
geen foutmeldingen, maar toch doet auto het niet
Een paar dagen terug begon mijn clio ineens te trillen en te schudden en toen viel hij uit. Starten deed hij wel, maar slechts voor een of 2 seconden en daarna viel uij weer uit. Hij geeft het lampje rechtsonder aan, die soort batterij. Toch kunnen zowwel de wegenwacht als de renault garage geen storing uit de computer krijgen. De garage zei toen te moeten gaan zoeken en heeft in paar uur zoeken a 200 euro niks gevonden. Ze gokken nu op smoorklephuis en gaan die reinigen. Een jaar of 6 terug had ik het zelfde en is er voor 1000 euro aan gerapareerd. Later bleek het dat allemaal niet te zijn, maar iets heel simpels. De draden kwamen tegen elkaar aan en gaven zo storingen door die er niet waren. Dit is toen met een simpele tyrip verholpen. Deze garage weet niet,meer wat er gedaan is en nu begint het hele circus opnieuw. Iemand ideeën? Het blijft vreemd dat iedereen op internet meldt dat de elektronica van de clio uit 2001 veel problemen heeft, maar de garage toch van niks weet en steeds opnieuw maar van alles moet zoeken. Hebben ze zelf geen internet....? Of een hotline naar de fabriek...? 

- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Re: geen foutmeldingen, maar toch doet auto het niet
Veel succes maar als wegenwacht en garage het niet weten door er aan te werken, dan lijkt het mij sterk dat hier via forum ieMand de oplossing weet.
Heel veel sterkte maar 1000 euro uitgeven voor Clio 1 weet ik ook niet!
Heel veel sterkte maar 1000 euro uitgeven voor Clio 1 weet ik ook niet!
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
Ze weten het niet omdar er geen foutmelding uitkomt, maar toch start hij niet. En ze snappen niet wat er mee is. Maar volgens mij geeft de electronica het verkeert door, en geeft hij net als goorheen weer storingen voor niks. En al did euros kwamen doordat ze allerlei dingen gingen vervangen omdat ze dachten dat het dan dat moest zijn. Smporklephuis gereinigd, toen vervangen, toen gaspedaal vervangen, toen alle bobines etc. En dan al die mansuren....
lijkt me een startonderbreker idee,, althans dat is bij de clio 1 vaak het geval als deze maar een seconde of twee loopt. maar je hebt het in het verkeerde deel van het forum geplaatst en misschien even handig je voor te stellen in het daarvoor bestemde topic http://www.clioclub.info/forum/viewforum.php?f=6
Hoi Bas Jan, dank je. Maar in welke moet het dan? Via jouw link krijg ik een hele rits opties....
Laatst gewijzigd door Roland op 23 mei 2014 07:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst
Reden: Verplaatst
eventjes een nieuwe aanmaken.
dat doe je door linksboven op "nieuw" te klikken.
lees voor de duidelijkheid even het volgende topic door : http://clioclub.nl/viewtopic.php?f=203&t=17281
dat doe je door linksboven op "nieuw" te klikken.
lees voor de duidelijkheid even het volgende topic door : http://clioclub.nl/viewtopic.php?f=203&t=17281